lördag 21 september 2013

The Body Shop Honeymania Body butter



The Body Shop Honeymania Body Butter

Vad: Body Butter
Pris: 185 kr för 200 ml

Om produkten: Honungsdoftande body butter från nya serien Honeymania som kommer att finnas i butik nu i dagarna.

Min åsikt: Jag gillar verkligen The Body Shops body butters men jag har lite svårt för de som luktar för starkt. Honeymania body butter har en mjuk och härlig honungsdoft som jag verkligen gillar. Den påminner mig om mysiga, mörka höstkvällar med en kopp gott te. Honeymania body butter gör min torra hud mjuk och len länge och det här kommer att bli en riktigt favorit i höst känner jag. Efter att ha testat den här så blev jag sugen på att testa fler produkter från Honeymania serien. Måste erkänna att jag först kände mig tveksam till serien då jag trodde att jag skulle tycka att den luktade för sött och sliskigt men jag gillar den. 

Slutsats: Helt klart en höstfavorit. Kommer definitivt att köpa nu när den kommer i butik!

Kommer att finnas att köpa hos The Body Shop för er som är intresserade. Någon mer än jag som gillar att de i år äntligen öppnat en webbutik förresten?



The Body Shop Honeymania Body Butter

What: Body Butter 

About the product: A honey scented body butter from the new series Honeymania. Will be available in stores around Sweden any day now.

My opinion: I really like The Body Shop's Body butters but some of them have a bit to heavy scent for my taste. Honeymania Body Butter I really liked. It has a nice and soft scent of honey that makes me think of dark and cosy fall nights when you have cuddled up under a warm blanket with a nice cup of tea. Honeymani body butter made my dry skin really soft and I think this will be a big favourite this fall. After trying the Honeymania body butter I really want to try some other products from the Honeymania line. I have to admit I was a bit uncertain about if I would like this line since I was worried that I would think the scent was to sweet but I liked it. 

Conclusion: A new fall favourite. I will definitely buy this when it's available in store.

17 kommentarer:

  1. Svar: Både jag och sambon älskar också loppisar :) Vi åker ofta på loppisar och vi säljer själva emellanåt.. nästa söndag skall vi stå på en och sälja.. Japp, jag hittade roliga fynd idag =)

    SvaraRadera
  2. Sv: Ja, visst är den. :)
    Trevligt, vilka serier kollade du på då?

    The body shops body butter är så
    bra och doftar helt underbart. :)

    http://frozenvanilla.blogg.se/

    SvaraRadera
  3. Håller med dig, har också svårt för de som doftar för starkt men denna lät väldigt god!!

    sv:; åh tackl :D

    kramis♥ / http://oliviasfotoblogg.blogg.se

    SvaraRadera
  4. fames.se//angelicaa21 september 2013 16:51

    dem är bra :D

    SvaraRadera
  5. It inspires me so much! Plus I love honey scent! Kisses! xo

    SvaraRadera
  6. Sv: Okej, trevligt. :)
    Jag följer också massa serier.
    Kollade på Bones och Devious Maids. :)
    Har du haft en bra dag då?

    http://frozenvanilla.blogg.se/

    SvaraRadera
  7. I have tried Body Shop body butters and I love them!

    SvaraRadera
  8. Love love love! Beautiful

    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    SvaraRadera
  9. Dom där är så bra. Men håller med om att vissa luktar för starkt! :)

    SvaraRadera
  10. http://annakatana.devote.se22 september 2013 09:52

    Jag och en vän var inne o luktade på massa olika en dag men var inte direkt någon som föll mig i smaken.

    SvaraRadera
  11. hehe ja jag hörde att de va med där! ^^

    SvaraRadera
  12. Looks so great!!

    xoxo
    www.its-dash.com

    SvaraRadera
  13. Elin - bbaraaelin.blogg.se22 september 2013 12:16

    sv: ja den blev lyckad! :) hoppas du får en fin söndag!

    SvaraRadera
  14. Jag gillar verkligen citron.

    SvaraRadera
  15. den där luktar gott!


    liindstrand.blogg.se

    SvaraRadera
  16. Svar: Hittar ni bra böcker?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails