tisdag 24 september 2013

No7 Moisture Drench Lipstick - Siren






En av de produkter jag fick på No7 Colour through the ages eventet var det här läppstiftet.



No7 Moisture Drench Lipstick - Siren

Vad: Läppstift
Pris: 129 kr

Om produkten: Fuktgivande läppstift som vårdar och skyddar läpparna.

Min åsikt: Jag gillar känslan av det här läppstiftet, känns som ett läppbalsam. Det är något som jag verkligen gillar. Jag har nämligen fruktansvärt svårt för läppstift som känns torra på läpparna. No7 Moisture Drench Lipstick Siren har en fin jordgubbsröd färg som tyvärr inte håller hela dagen. Jag måste måla på det igen efter att jag har ätit och druckit men annars så gillar jag verkligen No7 moisture drench lipstick.

Slutsats: Ett fint rött läppstift som känns återfuktand och trevligt men som hade kunnat få sitta lite bättre.

Finns att köpa hos Apotek Hjärtat.



No7 Moisture Drench Lipstick - Siren

What: Lipstick

About the product: A moisturizing lipstick that will protect the lips.

My opinion: I really like the feeling of this lipstick, it feels like a lip balm on the lips. That is something I really appreciate. I hate lipsticks that makes my lips feel dry. No7 moisture drench lipstick in Siren has a nice strawberry red colour that unfortunately doesn't stay on for a whole day. After I ate and drank I had to re-do my lips. Other then that I really like No7 moisture drench lipstick.

Conclusion: A nice red lipstick that feels moisturizing and nice but that could have stayed on a bit better.

24 kommentarer:

  1. Å de måste jag köpa, tack för länken :)
    Ja det hoppas vi med att vi får göra...

    SvaraRadera
  2. So sexy! I love the color of this tips tick so much.

    SvaraRadera
  3. Amazing shade of red!
    Come back soon to
    visit me on…
    Nameless Fashion
    Blog

    Nameless
    Fashion Blog Facebook page

    SvaraRadera
  4. Amazing shade, darling ~ looks gorgeous on you!


    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  5. Sv: tack så mycket! :'D kram

    SvaraRadera
  6. Sv: Kollade på The Heat, bra och rolig film. :)
    Hur är läget med dej idag då?

    http://frozenvanilla.blogg.se/

    SvaraRadera
  7. vilket fint läppstift :)


    liindstrand.blogg.se

    SvaraRadera
  8. So pretty!

    -Ashley
    http://lestylorouge.com

    SvaraRadera
  9. http://iseedee.blogg.se24 september 2013 19:19

    Jag har ännu inte stött på ett läppstift som stannar kvar efter mat och sådant.

    SvaraRadera
  10. Elin - bbaraaelin.blogg.se24 september 2013 19:34

    sv: tack :)!

    SvaraRadera
  11. Linda-Mamma till Alfred24 september 2013 20:38

    Ja hihi det var snällt!Åh grytor är det bästa som finns enligt mig;)

    SvaraRadera
  12. Härlig färg! http://idlio.blogg.se

    SvaraRadera
  13. Sam @ Frills & Thrills24 september 2013 21:43

    Wow, this is a gorgeous red hue!

    SvaraRadera
  14. snyggt! skulle behöva något lite rödare :) /linneakin

    SvaraRadera
  15. Sexy color! the packaging is also cute. XOXO

    SvaraRadera
  16. malintorstensson.blogg.se25 september 2013 07:34

    -hihi kul att du gillar det! :D

    SvaraRadera
  17. Princess Lilla Lii25 september 2013 18:07

    rött läppstift är så snyggt!

    Svar: Ja, kafferasten är viktig! Dock är min favorit oboy!

    SvaraRadera
  18. i never leave the house without red lipstick;)

    lovin that color!

    kiss,mary

    http://www.maryloucinnamon.com/

    SvaraRadera
  19. Pretty :D

    xoxo
    www.its-dash.com

    SvaraRadera
  20. Celeste García13 april 2014 14:52

    I love rouge lipsticks

    XO

    C

    SvaraRadera
  21. Beautiful color of lipstick! Fits to you :)

    SvaraRadera
  22. Erica faithhopelove.blogg.se13 april 2014 14:52

    Att det känns som ett läppbalsam tycker jag låter väldigt positivt! :-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails