tisdag 27 augusti 2013

OPI holiday collection Pure top coat



Julkollektionen från OPI, Mariah Carey Christmas collection by OPI, innehåller förutom de 18 lacken jag redan visat även ett limited edition top coat med 18 karats vittguld och silver flakes. Lacket kommer endast att finnas i 500 exemplar i Sverige och priset ligger på 498 kr. Förra årets limited edition top coat i Bond kollektionen med guldflakes har jag och det är hur fint som helst så jag måste säga att jag blir lite nyfiken även på detta. 



This years Christmas collection from OPI, Mariah Carey Christmas collection by OPI, not only contains those 18 nail polishes that I've already showed you. It also contains an limited edition top coat with 18 carats white gold and silver flakes. There will only be 500 bottles of the Pure top coat available for sale in Sweden. I have last years limited edition top coat from the Bond collection with real gold flakes and I love it so I have to say that I am a bit curious about this one.

20 kommentarer:

  1. Celeste García27 augusti 2013 09:57

    I want it for christmas!

    XO

    C

    SvaraRadera
  2. http://annakatana.devote.se27 augusti 2013 11:25

    Var ju inte direkt många exemplar så man får nog vara snabb om man ska få tag i ett.


    Tack :D

    SvaraRadera
  3. Mickan - / My Life In My Words27 augusti 2013 12:28

    - Tack :D
    Ja då den var helt okej, om man bortser från att jag är helt slut i kroppen. Jobbar lite för mycket tror jag :) Själv då?

    SvaraRadera
  4. Sam @ Frills & Thrills27 augusti 2013 13:43

    Really liking that metallic gold shade. Thanks for sharing your VMA style perspective with me.

    SvaraRadera
  5. It's fantastic nail polish!!! I've to try it!
    Kisses
    The diary of a fashion apprentice

    SvaraRadera
  6. Sv: Tack så mycket!

    SvaraRadera
  7. Så fint! ( http://idlio.blogg.se )

    SvaraRadera
  8. Elin - bbaraaelin.blogg.se27 augusti 2013 17:38

    wow coolt!
    sv: tack, ja jag känner för en liten förändring så blir nog en ny inom kort!:)

    SvaraRadera
  9. Visst är den väl gullig :D

    SvaraRadera
  10. Åh så fint! :)
    fast jag kan inte låta bli och tycka att det är lite onödigt med 18 karats vitt guld på naglarna :P

    SvaraRadera
  11. What a fun polish!

    -Ashley
    http://lestylorouge.com

    SvaraRadera
  12. Snyggt!

    sv: åh ja verkligen :D
    kramis ♥/http://oliviasfotoblogg.blogg.se

    SvaraRadera
  13. Couture Carrie27 augusti 2013 19:53

    Love the silver!


    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  14. hoppas du har haft en bra dag!

    SvaraRadera
  15. visst ä den de :) haft en bra dag :)?

    SvaraRadera
  16. Vad tråkigt och höra. :(
    Jodå, den har varit bra men stressig.

    Snyggt lack! :)

    http://frozenvanilla.blogg.se/

    SvaraRadera
  17. Ja jag älskar att fynad :)
    Jag har ett lack med vitt guld från Ninja polish, det är så fint :)!

    SvaraRadera
  18. patriciac.blogg.se30 augusti 2013 22:29

    Det där lacket hade jag inte tackat nej till, ser ju jättefint ut, men kanske aningen dyrt för ett nagellack. Visst det innehåller vitguld, men än då.


    sv: Skönt att jag inte är ensam med att ha det så ibland. Dock så kortade jag faktiskt ner alla mina naglar idag i alla fall. De växer ju ut;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails