fredag 16 augusti 2013

Ny bikini från bikinisonline.se på väg hem till mig

Bikini Cristal SAHA

Kommer ni ihåg att jag deltog i en tävling för ett tag sedan där man kunde vinna valfri bikini? Jag vann! Jag fick välja valfri bikini från bikinisonline.se. De har massor av snygga bikinis från Maajli, LadyLux, Phax och SAHA. Jag hade verkligen extremt svårt att besämma mig för vilken bikini jag skulle välja. 

Om ni följt min blogg ett tag så vet ni att jag älskar Phax bikinisar men eftersom jag redan har ett flertal sådana så bestämde jag mig tillslut för att välja den här vändbara bikinin från SAHA. Visst är den snygg? 

Så om ni är ute efter en snygg bikini så tycker jag absolut ni ska kika in hos bikinisonline. De har även ett litet sortiment av badkläder för män och för barn (bl.a. en supersöt svart och gulrandig bi-badräkt med vingar och tillhörande mössa med små spröt på huvudet).




Do you remember the bikini giveaway that I told you about a while back? Well guess what? I won! I got to pick any bikini I liked from bikinisonline.se. They have lots of nice bikinis from Maajli, LadyLux, Phax and SAHA. I had a really hard time to decide which bikini to pick.

If you have followed my blog some time you might know that I love Phax bikinis but since I've already have some of those I decided to go with this reversible bikini from SAHA. Hot right?

Bikinisonline is a great place if you live in Scandinavia and are looking for a great bikini. They also have some swimwear for men and for kids (for instance a really cute bee swimsuit with black and yellow stripes, wings on the back and a little hat with antennas).

25 kommentarer:

  1. sv: visst!? Måste göra sådana, läääätt :D

    SvaraRadera
  2. haha nej verkligen inte! :D vi får ta och bli rika så kan vi gå ut och shoppa tillsammans sen.. ;-) hehehe..:P http://cjssong.se

    SvaraRadera
  3. Nja, inte jättetrevlig uppväxt, men jag lärde mig väldigt mycket.
    Och utan den hade jag varit en helt annan person idag.


    Jo, och det fulaste är ju när man blir utslängd utan grunder.. =/


    http://eriiza.webblogg.se/

    SvaraRadera
  4. Tack gjort den själv www.nattstad.se/LindaLinnros

    SvaraRadera
  5. Nice bikinis!!

    Kisses

    Francy&Stef

    Chic With The
    Least


    Also on
    Facebook
    and on Bloglovin’

    SvaraRadera
  6. Ja, administrationen är nog mitt favvis arbete <3
    http://linnealiebig.blogg.se

    SvaraRadera
  7. Couture Carrie16 augusti 2013 18:08

    Gorgeous bikinis!

    Love them!


    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  8. Fina!

    SV: Tack så mycket! :D

    Ha en fin helg ~

    SvaraRadera
  9. Oh to Be a Muse16 augusti 2013 18:35

    I like monokinis more but that colorful bikini is really hot!

    Oh to Be a Muse
    Shop Layered Muse

    SvaraRadera
  10. fina bikinis :)


    liindstrand.blogg.se

    SvaraRadera
  11. the prints are amazing! <3



    Letters
    To Juliet

    SvaraRadera
  12. http://annakatana.devote.se17 augusti 2013 08:24

    Mycket snygg bikini.
    Kom till kulturkalaset tillsist ändå.

    SvaraRadera
  13. http://www.mizca.se17 augusti 2013 08:41

    Svar: Men åh, vad roligt. Vad fick du göra i Nya tider då? Jag vill se det igen ... synd att man inte kan få tag på det nånstans.

    Ja, julen är riktigt mysig.

    SvaraRadera
  14. Celeste García17 augusti 2013 09:17

    I love the one on the left

    XO

    C

    SvaraRadera
  15. Mickan - / My Life In My Words17 augusti 2013 11:32

    Förlåt för sent svar. :)
    Nej jag ska nog ta ut lite mer semester så fort jag får möjlighet, känner att det behövs :)
    Jo det är fint med mig, dig då? :)

    SvaraRadera
  16. Well done on winning! I've never heard about reversible bikinis before but I like the idea.

    SvaraRadera
  17. photobylove.se17 augusti 2013 11:51

    Sv: åh tusen tack! :D hihi ja verkligen :) kram

    SvaraRadera
  18. Åh grattis, så fina!

    sv: hihi,tack :D

    kramis♥ / http://oliviasfotoblogg.blogg.se

    SvaraRadera
  19. very nice! it's like having two bikinis!
    Come and have a
    look at my newest post… "On the road"!
    Nameless Fashion
    Blog



    Nameless
    Fashion Blog Facebook page

    SvaraRadera
  20. Beauty Follower17 augusti 2013 19:56

    Congrats girl,
    very nice swimsuit!


    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    SvaraRadera
  21. Elin - bbaraaelin.blogg.se17 augusti 2013 20:34

    sv: ja det kan jag förstå, det är ju så bra! funderar att byta ut min nuvarande hårinpackning mot en waterclouds inpackning men får se :)

    SvaraRadera
  22. patriciac.blogg.se19 augusti 2013 10:55

    Åh vad roligt, grattis:) Jättesnygg!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails