lördag 27 juli 2013

Vichy Capital Soleil Mattifying face fluid dry touch


Vichy Capital Soleil Mattifying face fluid dry touch SPF 30

Vad: Solskydd för ansiktet
Pris: 165 kr

Om produkten: Solskydd för ansiktet med en lätt mattande effekt. Framför allt för kombinerad till oljig hud.

Min åsikt: Helt klart en ny favorit. Solskydd med hög solskyddsfaktor är ett måste för mig jag avskyr dock att många solskyddskrämer gör att huden känns fet och ser alldeles blank ut. Det gör inte denna. Den lämnar efter sig en fin och matt finish och går snabbt in i huden. Huden fortsätter att hålla sig matt och glansfri hela dagen. Produkten skyddar mot både UVA- och UVB-strålning.

Slutsats: Känns som jag har hittat den perfekt solskyddskrämen för mig och min hud. Kommer definitivt att köpa denna.

Produkten finns att köpa på Apoteket och just nu är det 30% sommarrea på den på Apoteket.se så nu kostar den endast 115.50 kr.




Vichy Capital Soleil Mattifying face fluid dry touch SPF 30

Vad: Solskydd för ansiktet
What: Sunscreen for face

About the product: A new favorite. Sunscreen with high SPF is must for me but I hate that many sunscreen products makes my face look and feel oily and greasy. This doesn't. It absorbs fast and gives the skin a nice matte finish. It keeps my skin looks matte and shine free for the entire day. This products protects against both UVA- and UVB-rays.

Conclusion: It feels like I actually have find the perfect sunscreen for my face. I will definitely but this.

11 kommentarer:

  1. ja det va mysigt men det var sjukt kallt! xD http://cjssong.se

    SvaraRadera
  2. har aldrig hört/sett den innan, kanske är något jag ska testa! Tack för tipset :D

    sv: åh tusen tack :D

    kramis♥ /http://oliviasfotoblogg.blogg.se

    SvaraRadera
  3. http://nattstad.se/feztis28 juli 2013 07:40

    Ja, det var verkligen trevligt :-)
    Vad hittar du på den här helgen då?

    SvaraRadera
  4. Great that it turned out nicely!

    Francesca

    www.vintagelillies.com

    SvaraRadera
  5. Celeste García28 juli 2013 10:17

    I like Vichy!

    XO

    C

    SvaraRadera
  6. Den använder jag också!

    SvaraRadera
  7. Indian Savage28 juli 2013 15:16

    Vichy's my favorite brand, I love thermal spa water

    Happy Sunday!!!
    The diary of a fashion
    apprentice

    SvaraRadera
  8. http://annakatana.devote.se28 juli 2013 16:01

    Bra när man känner att man hittat rätt.

    SvaraRadera
  9. patriciac.blogg.se28 juli 2013 16:55

    Bra tips!

    SvaraRadera
  10. Elin - bbaraaelin.blogg.se28 juli 2013 17:50

    funderar på att börja med de där glossybox, låter kul!
    sv: ja jag hade det jätte trevligt :D

    SvaraRadera
  11. Visst är den bra?=) Älskar att huden inte ser fet eller blank ut när man använder den.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails