fredag 26 juli 2013

Ny klänning från Gömda Juveler










Klänning/dress: Gömda Juveler Fashion
Skoe/Shoes: Ecco
Solglasögon/sunglasses: Ray Ban

Idag invigde jag en ny klänning som jag fick hem från Gömda Juveler förra veckan. Visst är den söt? Hittade även ett nytt fordon, tror ni jag kan ta det till jobbet efter semestern?;-)



Today I tried out a new dress that I got from Gömda juveler. Cute right? I also found a new vehicle, do you think I could use it to get back to work when my vacation is over?

[Sponsrat av Gömda juveler. Sponsored by Gömda Juveler]

15 kommentarer:

  1. Celeste García26 juli 2013 10:13

    I like your skirt! You look so nice!

    XO

    C

    SvaraRadera
  2. sv: kanske det, men du passar lika bra framför :*

    SvaraRadera
  3. Galet fin klänning!

    SvaraRadera
  4. Riktigt fin :D!


    sv: Samma här faktiskt, var mycket bättre på att använda det förr!
    www.annaröd.se

    SvaraRadera
  5. Joy malou Schubert26 juli 2013 14:18

    Tack, Kashaya! Häftigt namn du har :) Do it, just do it. Det är underbart. Jag vill åka runt överallt i Stor Brittanien // http://nicolinda.blogg.se/

    SvaraRadera
  6. http://annakatana.devote.se26 juli 2013 18:28

    Kan nog ta lite tid att komma fram med det där fordornet tro jag (:

    SvaraRadera
  7. Oh to Be a Muse26 juli 2013 18:28

    It's nice to see more of your personal style on the blog! Happy weekend.

    Oh to Be a Muse
    Shop Layered Muse

    SvaraRadera
  8. Loving youe new dress! The print at the bottom is so lovely! Cute shoes!


    Rebecca
    www.winnipegstyle.ca

    SvaraRadera
  9. The dress looks amazing on you!

    SvaraRadera
  10. Tack, men jag håller inte andan för det. =/

    Tack, gillar håret. ;D Men vill färga om. =P

    http://eriiza.webblogg.se/

    SvaraRadera
  11. kkajsajohansson.blogg.se26 juli 2013 20:29

    vilken fin klänning :)

    SvaraRadera
  12. Sv: Åh tack så mycket!! :D kram www.photobylove.se

    SvaraRadera
  13. my unfinished life27 juli 2013 19:26

    This is a lovely dress!!

    liking the work at the fall!!

    http://www.myunfinishedlife.com

    SvaraRadera
  14. Tack, tack. Dock inte mitt riktiga namn.=)

    SvaraRadera
  15. Ja jag misstänker det också.=)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails