torsdag 18 april 2013

Vision Haircare Just Leave It

Vision Haircare Just Leave It

Vad: Spraybalsam
Pris: 155 kr för 250 ml


Om produkten: En färgbevarande och utredande spraybalsam. Ger glans, styrka och lagar kluvna toppar. Innehåller B vitamin som ger håret fukt och näring utan att tynga ner. Passar alla hårtyper. Innehåller UV-skydd. 

Min åsikt: Produkten har en lätt och fräsch doft. Gör mitt tunna och fina hår fantastiskt enkelt att reda ut och gör att det tovar sig mindre än det gör när jag inte använder denna produkt. 

Slutsats: Helt klart en ny favorit och ett måste i mitt badrumsskåp.

Finns att köpa hos frisörer och webshoppar tillhörande frisörer.



Vision Haircare Just Leave It

What: Leave-in conditioner

About the product: Colour preserving leave-in conditioner  that gives shine and strenght to the hair and helps prevent split ends. Contains vitamine B that gives mouisture and nutrition to the hair without weighting down the hair. Suitable for all hairtypes. Contains UV-protection.

My opinion: This product has a nice light and fresh scent. It makes my fine scandinavian hair easy to detangle and makes it tangle less than it does when I don't use the product.


Conclusion: A new favorite and a must have in my bathroom cabine.

This product can be bought at hair saloons and webshops connected to hair saloons in Sweden.

21 kommentarer:

  1. patriciac.blogg.se18 april 2013 20:12

    Hej!
    Nu är jag tyvärr hemma i Sverige igen! Har haft det så gött!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Great!!

    http://couturetrend.blogspot.it/

    SvaraRadera
  3. Sounds like perfection!


    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  4. Great! I have more of a latin american hair...so I totally need to weigh it down :D

    xoxo

    novelstyle.blogspot.com

    SvaraRadera
  5. I really like the sound of this hair care product, it would be great for my routine! Thanks for your visit, Happy Friday!

    SvaraRadera
  6. http://annakatana.devote.se19 april 2013 08:54

    Mycket bra betyg (:


    Ja jag slapp operatant de andra dagarna. Var intressanta föredrag sen istället. Skönt.

    SvaraRadera
  7. Celeste García19 april 2013 11:56

    I like it!

    XO

    C

    SvaraRadera
  8. Den blev jag väldigt nyfiken på att testa!

    SvaraRadera
  9. It sounds like a very nice product!

    Kisses from Singapore

    ♡ Jaslin from www.justjaslin.com

    SvaraRadera
  10. Absolut, idag lade jag upp två bilder där även jag är med! ;P


    http://eriiza.webblogg.se/

    SvaraRadera
  11. Oh to Be a Muse19 april 2013 18:13

    Leave-in conditioners are the best. I like that it has a nice fresh scent and light feel.

    $30 Chicnova Giveaway on the Muse
    Shop Layered Muse

    SvaraRadera
  12. emzaans.blogg.se19 april 2013 18:31

    sv. tack!! :)

    SvaraRadera
  13. This looks brilliant!

    SvaraRadera
  14. Hi! Nice product!

    Thank yo for visiting my blog, I'm following you, I ask you to follow me back! :D



    Beeeijooos e ótima final de semana!

    www.blogdareh.com.br

    www.youtube.com/user/blogdareh/featured

    SvaraRadera
  15. I like the design of the bottle!

    LUXESSED

    SvaraRadera
  16. Balsamspray är helt underbart. Speciellt på vintern. Då får mitt hår för sig att vara statiskt hela tiden :/

    SvaraRadera
  17. Jag har samma problem. Brukar leda till att håret efter en dag ute har förvandlats till en enda stor tova som är omöjlig att reda ut. Balsamspray är verkligen ett måste för mig på vintern.

    SvaraRadera
  18. karinlygnersjo,blogg.se13 april 2014 14:53

    Just nu har jag veckans blogg uppe, skulle vara kul om du ville vara med :)
    Kram

    SvaraRadera
  19. venuslovesvirgo13 april 2014 14:53

    I am in serious need of leave in hair conditioner. Happy Friday XOXO

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails