tisdag 9 april 2013

Reddville & Miss Cupcake 2013


 Från Dr Oetker
 Från Lindt
 Boken Liten kaka av Emelie Holm från Norstedts

Tamponger

Fick hem ett fint VIP-utskick från Reddville (Tampons for free) med produkter från Dr Oetker, Lindt och Norstedts. Paketet hade temat bakning och cupcakes. Dr Oetker har nämligen en riktigt rolig tävling pågång just nu. Miss Cupcake!

Miss Cupcake 2013 pågår fram till den 10 juni och man har chansen att vinna 25.000 shopping. Hade inte varit fel måste jag säga.=) Andra och tredje pris är inte dåliga de heller, 5000 respektive 3000 kr shopping. 

Gillar ni att baka tycker jag absolut att ni ska kika in på Facebook och delta i Miss Cupcake 2013.

När jag får lite tid över ska jag ta och testa baka något smarrigt av dessa produkter.


I got this cute packet filled with baking products from Reddville (Tampons for free). It contais products from Dr Oetker, Lindt and Norstedts and information about a fun contest on Facebook that Dr Oekter has. The contest is called Miss Cupcake and you can win shopping money. 

When I get some time I will try to bake something yummy from this products but I don't think I will enter the Miss Cupcake contest. I really don't have the patience it take to create beautiful cupcakes.=)

16 kommentarer:

  1. Fick också hem det utskicket :D
    http://lica.nu

    SvaraRadera
  2. 2minutosblog9 april 2013 20:26

    Yummmy!! Delicious ingredients, i'll see the result!!
    xoxo

    SvaraRadera
  3. Oooooooh I need some chocolate!


    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  4. baka är dock inget för mig :) /linneakin

    SvaraRadera
  5. patriciac.blogg.se9 april 2013 21:31

    Vilken rolig vip box. Vet inte varför jag inte får det längre:(

    SvaraRadera
  6. http://iseedee.blogg.se9 april 2013 21:44

    Jag fick mitt paket från de också idag, men inte ens nära så mycket grejer.. heh. jag fick med en pytte liten dusch olja på typ 2 ml. Haha.

    SvaraRadera
  7. Jag trivs faktiskt bra :)


    Å detta VIP hade jag velat ha, jag fick mitt första vanliga utskick idag så ska blogga om det och bli VIP nu :) för det är så man gör va :)?

    SvaraRadera
  8. looks totally delicious!
    kiss,mary

    SvaraRadera
  9. emzaans.blogg.se9 april 2013 21:55

    sv. ja det är superroligt! :)

    SvaraRadera
  10. megapixeln.se9 april 2013 22:33

    Ja de var jätte skönt :) Förvånar mig inte att jag är sämre, brukar bli de på dagen när jag är sjuk :p

    SvaraRadera
  11. Great! I really enjoy baking cupcakes... :)

    xoxo

    novelstyle.blogspot.com

    SvaraRadera
  12. http://annakatana.devote.se10 april 2013 11:01

    Fick hem dem tampongerna angående tävlingen för ett tag sedan, lite rolig tävling ändå,

    SvaraRadera
  13. Oh to Be a Muse10 april 2013 19:12

    That's a lot of chocolate. Even if you don't enter the cupcake contest, you should still bake a cupcake...those are super yummy.

    SvaraRadera
  14. Beauty Follower10 april 2013 21:55

    Mmmm yummy post!


    www.beautyfollower.blogspot.gr

    SvaraRadera
  15. 25000 kronors shopping, ja tack! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails