måndag 1 april 2013

Påskpresent från Lip smacker


From left to right: Sugar Cookie Treat, Strawberry Creme and Marshmallow Chick

Igår gick jag och hämtade ut lite brev och paket som kommit till mig men som jag inte hunnit hämta ännu. I ett av dem låg en söt lite påskpresent från Lipsmacker och det svenska PR-företaget som företräder Lip smacker i Sverige. I det lilla ägget så låg det tre Lip smacker; Sugar Cookie Treat, Strawberry Creme och Marshmallow Chick. Kommer garanterat att komma till användning. 



Yesterday I picked up some packages that I haven't had time to get until now. In one of them was this cute easter gift from Lip smacker. Inside the little egg was three Lip smackers. Sugar Cookie Treat, Strawberry Creme and Marshmallow Chick. These will surely come to use.

21 kommentarer:

  1. Mickan - / My Life In My Words1 april 2013 20:02

    - Tack :D Jag har jobbat i helgen, men den har varit helt okej :) Din då? :)

    SvaraRadera
  2. Tack :)
    Härlig påsk ni verka haft :)
    Å dessa skulle jag vilja ha, vart finns dem att köpa :)?

    SvaraRadera
  3. emzaans.blogg.se1 april 2013 21:36

    sv. ja det var helt galet mycket :D

    SvaraRadera
  4. Oh to Be a Muse1 april 2013 21:38

    Lipsmackers always smell really good and have the cutest names.

    SvaraRadera
  5. Lip smacker finns att köpa på Åhléns och Kicks. Nelly och eleven har också några sorter.

    SvaraRadera
  6. venuslovesvirgo1 april 2013 22:19

    I love the strawberry! Hop eyou had nice Easter! XOXO

    SvaraRadera
  7. Love Lip Smacker :)
    Great Pictures!

    xoxo

    SvaraRadera
  8. photobylove.se1 april 2013 23:47

    Sv: hihi ja det ska jag hälsa mamma och det tycker jag också att det var! :')

    det var längesen vi pratade :)

    SvaraRadera
  9. Oooooh yummy!
    Love Lip Smackers!


    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  10. http://iseedee.blogg.se2 april 2013 00:21

    Spännande! =)) Vad roligt med lite presenter!

    SvaraRadera
  11. love the egg

    SvaraRadera
  12. http://annakatana.devote.se2 april 2013 08:41

    Härliga smaker på dem.
    Tack (:

    SvaraRadera
  13. Celeste García2 april 2013 11:35

    I like them

    XO

    C

    SvaraRadera
  14. patriciac.blogg.se2 april 2013 14:22

    Vilken gullig present:9

    SvaraRadera
  15. sv: Ja, jag blev glad för mina påskpresenter detta året :)

    SvaraRadera
  16. Precis, teater/film är som en typ av rehabilitering för mig, då psyk
    inte erbjuder mig någon psykolog/terapeut/kontaktperson.
    Så då hittar man egna sätt att "friskna till". =)

    Och tack för att du är "på min sida" då jag fick en del skit för det inlägget också.. =P


    http://eriiza.webblogg.se/

    SvaraRadera
  17. Vad roligt med en liten present :D


    http://lica.nu

    SvaraRadera
  18. Marshmallow Chick?! Really love it! What a shame that in Poland we don't have it :'( and such a great blog hun!

    Would you like to follow each others?

    Greetings from Poland!
    Renews xxx

    SvaraRadera
  19. Thank you for your comment and following on my
    blog
    xxx

    I’m following you on GFC now!

    Kisses from Poland!

    Renews xxx

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails