tisdag 5 mars 2013

ghd Candy Collection

Den 18 februari släppte ghdIV stylern i tre pastelliga färger: mint, citrongult och violett. Rekommenderat pris för dessa söta stylingverktyg är 1699 kr.

 Något som du är intresserad av? Tycker de är ganska fina fast jag har redan alldelens för många och jag använder dem sällan så blir nog inget köp för mig.


On February 18th  ghd released the ghd IV Styler in three new pastel colors: Mint, lemon yellow and violet. 

Any thing you're thinking of buying? I think they are kind a cute but I already have to many styling tools and I almost never use them so I think I will pass on these.

16 kommentarer:

  1. Beauty Follower6 mars 2013 13:34

    Such a playful colors!

    www.beautyfollower.blogspot.gr

    SvaraRadera
  2. Such fun colors!
    Love the purple!

    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  3. Blir nog ett nej för mig också, grymt söta - men jag använder de tyvärr aldrig! :(

    SvaraRadera
  4. I love the colors! Too bad I JUST bought a new straightener just last month. :)

    -Ashley
    http://lestylorouge.com

    SvaraRadera
  5. Love the mint one!!!!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    SvaraRadera
  6. Celeste García7 mars 2013 21:43

    I wish I have one

    XO

    C

    SvaraRadera
  7. emzaans.blogg.se7 mars 2013 21:46

    sv. tack!! hehe jo därför jag läste den första. nu måste jag läsa de andra med för denna slutade knasigt ^^

    SvaraRadera
  8. These are sooo cute! Love the mint one :)
    xoxo

    novelstyle.blogspot.com

    SvaraRadera
  9. Ja, det är alltid skönt att kunna ligga kvar i sängen tycker jag:)

    SvaraRadera
  10. Oj vilka söta!
    Det skulle ju vara lite roligt å ha typ den där gula ^^,

    SvaraRadera
  11. sv: Ja men visst är det så. Ibland är det okej att helt enkelt skita i bloggen :) hehe

    SvaraRadera
  12. Vilka fina färger :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails