tisdag 5 februari 2013

Sjuk


Har varit dålig uppdatering här på sista tiden. Har varit sjuk och igår var jag hos läkaren som sjukskrev mig veckan ut. Det visade sig att jag fått en envis bakterieinfektion och dessutom fått en allergiskreaktion mot infektionen så nu äter jag antibiotika och antihistamintabletter. Har varit (och är fortfarande) helt död.


The update here has been terrible. I've been sick and yesterday I went to the doctors office. They gave me a prescription for antibotic and anit histamin. Apparently I got an infection and then I got an allergic reaktion to the infection. I've been feeling terrible and actually still is. 

9 kommentarer:

  1. Francesca Bond6 februari 2013 06:20

    Hope you feel better!

    SvaraRadera
  2. Usch då, stackare. Krya på dig nu då!!

    SvaraRadera
  3. Celeste García6 februari 2013 10:39

    I hope you recover soon

    XO

    C

    SvaraRadera
  4. Men usch då! Jag har jobbat hela tiden men i måndags tog det emot, först idga mår jag bättre igen! Peppar-peppar... :)

    SvaraRadera
  5. Tack så mycket. Börjar bli lite trött på att vara sjuk nu...

    SvaraRadera
  6. Nä fy! Krya på dig!! Kram!

    SvaraRadera
  7. Usch stackare, krya på dig.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails