fredag 15 februari 2013

Januaris Glossybox - Functional Beauty







Har ju inte hunnit visa vad jag fick i min januaribox 2013 från Glossybox ännu. Månadens tema var Functional Beauty och i min box så fanns följande:

  • Burt's Bees Lemon Butter Cuticle Cream
  • Percy & Reed No-Fuss Fabulousness Dry Conditioner
  • Illamasqua Cream Pigment
  • Elite Models Intensity Eye Pencil
  • Oliva By CCS Eco Makeup Remover Wipes
Månadens box passade mig perfect måste jag säga och jag är nöjd med innehållet.


I haven't had time to show you what I got in my January box from Glossybox. This months theme was Functional Beauty and above you can see what I got in my box. This box suited me perfect and I'm very pleased with what I got in my box.

22 kommentarer:

  1. Jag fick också de där Oliva servetterna, de sved och brände min hud som fan. Jag vet inte vad det är i de... men det kändes som att jag var i brand och smärtsamt.

    SvaraRadera
  2. Ja gör det :) Den var verkligen jätte bra :)

    SvaraRadera
  3. Great box!! Love the cream pigment!!
    Kisses
    Francy&Stef
    Chic With The Least
    Also on Facebook and on Bloglovin’

    SvaraRadera
  4. Wow! Amazing!


    http://anna-and-klaudia.blogspot.com

    SvaraRadera
  5. Celeste García16 februari 2013 16:40

    I like them all but I would like to buy the Oliva By CCS Eco Makeup Remover Wipes

    XO

    C

    SvaraRadera
  6. Great set sweetie .

    N@NY
    http://nanybuz91.blogspot.com/

    SvaraRadera
  7. Underbart ju måste bli prenumerant med :)

    SvaraRadera
  8. Great products, specially the Burt's Bees Lemon Butter Cuticle Cream ;)
    Thank you so much for stopping by, and for the valentines wishes! Hope you have a fabulous weekend<3

    x♥x♥

    "http://saudebelezaexercicio.blogspot.com/"

    SvaraRadera
  9. love the purple Xo Megan, www.TfDiaries.com

    SvaraRadera
  10. Thank you so much for the sweet comment !
    I appreciate it!
    YES OFCOURSE WE CAN FOLLOW EACH OTHER!
    I am following you bia gfc,
    Now it's your turn to follow me back:)


    www.fashionerza.com



    .

    SvaraRadera
  11. Linda-Mamma till Alfred17 februari 2013 21:12

    Always glossy, glossy;)
    Ja tulpanerna är fina, men Alfreds teckning var ju klart bäst!

    SvaraRadera
  12. ser ut som bra grejer :)
    /linneakin

    SvaraRadera
  13. Får alla som har Glossybox samma saker, lr får man olika? :)

    SvaraRadera
  14. Sooner or later I will try these boxes!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    SvaraRadera
  15. Fun products!
    The dry conditioner sounds really cool!

    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  16. Thank you so much for the sweet comment !
    I appreciate it!
    YES OFCOURSE WE CAN FOLLOW EACH OTHER!
    I am following you bia gfc,
    Now it's your turn to follow me back:)


    www.fashionerza.com



    .

    SvaraRadera
  17. De har några olika varianter varje månad och det är tänkt att man ska få en som passar ens profil.

    SvaraRadera
  18. Good stuff inside, always this box makes me so curious!:) xo
    http://lilliness.blogspot.it/

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails