torsdag 17 januari 2013

Stockholmsgruppen Cosmetic Caroline Winberg Face cleanser

Stockholmsgruppen Cosmetic Caroline Winberg Face cleanser

Vad: Ansiktstvätt
Pris: 139 kr för 150 ml (jag har dock fått min i en goodiebag)

Om produkten: Ansiktstvätt för alla hudtyper

Min åsikt: Produkten har en lätt fräsch ganska tvålig doft. Jag känner mig ren efter att jag använt denna dock så stramar huden lite innan jag hunnit smörja in mig så jag kommer inte att köpa denna. Jag har normal till blandhy som har en tendens att bli lite torrare vintertid och har testat denna under sommarhalvåret. Skulle inte rekommendera denna till er med torr hy.

Slutsats: Ingen favorit. Kommer inte att köpas igen.

För er som är nyfikna på denna produkt så kan den köpas här.


 Stockholmsgruppen Cosmetic Caroline Winberg Face cleanser

What: Facial cleanser

About the product: Facial cleanser for all skintypes

My opinion: This facial cleanser has a nice and fresch scent (kinda like soap). I feel clean after using this but my skin feels a bit irritated  before I have had time to use a lotion. I have normal to combination skin that in the winter tends to get a bit drier in some spots and I tried this product during summer. I wouldn't recommend this to anyone with dry skin. 

Conclusion: This is not a favorite of mine. I want be buying it again.

24 kommentarer:

  1. Great product!!!
    Kisses
    Francy&Stef
    chicwiththeleast.blogspot.it

    SvaraRadera
  2. - Okej :) Ja precis den börjar ju imorn igen :) Ja jag ska åka till min syster och gosa, då jag är långledig :) Har du planer? :)

    SvaraRadera
  3. Ileana Druetta17 januari 2013 23:23

    I'm sorry it didnt work out... I did not know the brand...
    xoxo

    novelstyle.blogspot.com

    SvaraRadera
  4. I haven't heard of this brand here before but thanks for your honesty in the review. Sam

    SvaraRadera
  5. Tråkigt att den inte passade dig, men ja, den kanske fungerar bättre på någon annans hud. Tycker det finns för mycket produkter. Blir helt snurrig haha

    SvaraRadera
  6. Super cool product and review dear! kisses chris

    SvaraRadera
  7. Jag är jättetorr under vintern, så det låter som detta inte är en produkt för mig :)

    SvaraRadera
  8. Tråkigt att den stramade huden så :/

    SvaraRadera
  9. sv: Ja, det kan man verkligen säga. Älskar att gå långa, kyliga och mysiga kvällspromenader! :)

    SvaraRadera
  10. Linda-Mamma till Alfred18 januari 2013 10:51

    Åhhh ja spa:t var verkligen underbart!Kommer bära med mig det i tankarna läääänge denna vinter!Var välbehövligt;)

    SvaraRadera
  11. Celeste García18 januari 2013 11:05

    It sounds interesting

    XO

    C

    SvaraRadera
  12. Har också haft den och håller med dig!

    SvaraRadera
  13. trist! men allt fungerar tyvärr inte så bra som man vill /: aja kram!

    SvaraRadera
  14. http://eemma.se18 januari 2013 19:16

    roligt att läsa om alla produkter du testar:D

    SvaraRadera
  15. emzaans.blogg.se18 januari 2013 19:40

    sv. tack du är jämt så snäll!!! :)

    SvaraRadera
  16. ja, det känns bra atyt syskonen ställer upp :-)
    Stockholmsgruppen har jag aldrig provat!

    SvaraRadera
  17. Never heard of this brand before.

    PS. Thank you for your lovely comment on my blog and would love to follow each other if you like. Hope to hear from you soon.

    <3 Marina
    Fashion.MakeUp.LifeStyle

    SvaraRadera
  18. Såna här inlägg e alltid kul :)

    SvaraRadera
  19. Åh borde kanske prova, behöver nytt så :)

    SvaraRadera
  20. Synd, jag gillar annars när de luktar så där fräscht som du beskriver.

    SvaraRadera
  21. Jag skulle vilja ha någon sorts ansiktstvätt men jag blir så himla torr.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails