fredag 25 januari 2013

OPI Get Your Number








Nu har jag testat OPI:s Get Your Number från Mariah Carey By OPI kollektionen. Get Your Number är ett av lacken med den nya liquid sand formulan. Liquid sand lacken målas på som ett vanligt lacken men avsluta inte lackningen med ett överlack då den matta ytan inte kommer fram då. Den matta ytan syns inte fören lacket har torkat utan ser ut som ett helt vanligt lack när du målar på det. Här har jag målat med två lager och det blev inte riktigt helt täckande. Lacket påminner mig om frostat glas och jag måste säga att jag gillar det. 


Now I have tried OPI's Get Your Number from the Mariah Carey By OPI collection. Get your number is one of the polishes that has the new liquid sand formula. The liquid sand polishes works like any other nail polish and you use it as you would any other polish except from that you're not suppose to use a top coat since that will ruin the matte feeling of the polish. I used to coats of Get Your Number and I didn't get full coverage. The liquid sand formula reminds me of when you rim a glass with salt or sugar. It has a matte but frosty look to it and I have to say that I like it.

28 kommentarer:

  1. Oh to Be a Muse25 januari 2013 19:05

    The color of this OPI polish for the MC collection is super duper pretty. But I hate taking off glitter polish...it's so difficult.

    SvaraRadera
  2. Alldeles för snyggt! Önskar mig långa fina naglar målat m d...

    SvaraRadera
  3. wow vad läckert! jag älskar det!

    SvaraRadera
  4. Love that nail color, looks gorgeous!

    SvaraRadera
  5. Ja visst är den :D Älskar VD :)

    SvaraRadera
  6. Snyggt :) Hur många lager har du tagit för att få de sådär? :)

    SvaraRadera
  7. Det ser väldigt snyggt ut faktiskt! :)

    SvaraRadera
  8. beautiful color!!
    xo
    MOSAMUSE

    www.MOSAMUSE.com

    SvaraRadera
  9. Jättesnyggt.
    Haft en bra helg?

    SvaraRadera
  10. Wow, jag tycker att det var jättevackert :D

    SvaraRadera
  11. Ahh your nails look amazing! This color is so cute! kisses chris

    SvaraRadera
  12. emzaans.blogg.se27 januari 2013 11:02

    snyggt lack! :D
    sv. ja den är bäst! älskar den hihi!!! :D fast.. jag undrar om den tar slut nån gång. för ofta om serier håller på aslänge så blir de dåliga.. :(

    SvaraRadera
  13. Tjusigt värre! Gillar verkligen färgen!

    SvaraRadera
  14. Celeste García27 januari 2013 12:10

    So nice manicure

    XO

    C

    SvaraRadera
  15. tjurens.blogg.se27 januari 2013 13:02

    Snygga naglar!

    sv: Visst de :D

    SvaraRadera
  16. Det där var riktigt läckert, ser ut som granitfärg :-)

    SvaraRadera
  17. really a beautiful nail polish, it reminds me of mermaidens;)
    kiss,mary
    http://www.maryloucinnamon.com/

    SvaraRadera
  18. Å vad fint, jag hoppas att jag snart äger detta lack :)

    Ja det ska bli skönt med en resa :)

    SvaraRadera
  19. Hi dear!
    Nice nail polish, so original
    xoxo

    SvaraRadera
  20. riktigt snyggt :)
    /linneakin

    SvaraRadera
  21. Jättefint, men jag är mest sugen på de två som heletr Stay the Night och Can't Let Go

    SvaraRadera
  22. Härliga naglar! =D

    OK, men OM du skulle kolla på Top Model någon gång,
    kolla på amerikanska, de får riktigt häftiga fotograferingar
    och uppdrag, man lär sig verkligen att modellyrket är inte så
    enkelt som man kanske kan tro! =)
    http://eriiza.webblogg.se/

    SvaraRadera
  23. Två lager på de här bilderna.

    SvaraRadera
  24. aaxelia.blogg.se28 januari 2013 19:20

    snyggt!

    SvaraRadera
  25. www.kanderssonart.blogg.se31 januari 2013 15:49

    Hej! Jag fastnade för hur dina bilder visas på din blogg. man får inte sno koden möjligtvis? ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails