onsdag 2 januari 2013

New Year Instagram pics






 I år hade vi ett lugnt skönt Nyårsfirande. Till middag blev det Västerbottenspaj med skagenröra till förrätt, fläskfile med champinjoner, valnötter och rödlök och till efterrrätt hemgjord mangosorbet. Självklart blev det även Champagne och vi kikade lite på grannarnas fyrverkerier.


We had a nice quite New Year's celebration this year. For dinner we had Västerbotten-cheese pie as starter, the main dish was fillet of pork with mushroom and walnuts and for dessert we had home-made mango sorbet. Champagne is a must and of course we did check out some of the fireworks.

24 kommentarer:

  1. Läckra bilder o en läcker meny!

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år! :)
    låter som ni hade en bra nyårsafton ,
    och kanske att jag köper mig några av lacken då :)

    SvaraRadera
  3. Venuslovesvirgo2 januari 2013 21:47

    HAPPY 2013!!!! Glorious pictures! XOXO

    SvaraRadera
  4. Gott!

    Vi har bara passerat Berlin och besökt Tropical Island strax söder om men det gillade vi.

    SvaraRadera
  5. Cheers, darling!
    Happy New Year!

    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  6. SV: Tack, det var skit gott..

    inte fel med skumpa heller. =P

    SvaraRadera
  7. Delicious looking food ! A Happy New Year to You !

    Come visit our blog sometime!!
    Much Love
    The Heiress Blog

    SvaraRadera
  8. Datorn fixade sig, men sen insåg jag att jag glömt mitt lösenord >.<

    SvaraRadera
  9. Happy new year! xo!

    SvaraRadera
  10. That food looks so good, glad you had a great new years! :) Happy new year!

    SvaraRadera
  11. Great pictures!! Happy New Year!
    XO,
    Zhanna
    www.lifeandbows.com

    SvaraRadera
  12. Jättefina bilder! :)

    SvaraRadera
  13. YUM! Happy New Year. Thanks for visiting my blog!
    xo
    Sharon

    SvaraRadera
  14. Celeste García3 januari 2013 13:07

    I like your dinner

    XO

    C

    SvaraRadera
  15. Looks like you had a good time :)
    xx
    www.clothesandcamera.com

    SvaraRadera
  16. so many lovely photos<3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    SvaraRadera
  17. Love the pics! Happy New Year!

    -Ashley
    http://lerougestylo.blog.com

    SvaraRadera
  18. Jo det vart en lugn nyårsafton för mig med, då jag började tidigt i tisdags :)
    Jag har haft en såndär omedveten bloggpaus nu igen, men ska skärpa mig med det :)

    SvaraRadera
  19. man blev inte liiiiiiite hungrig nu! haha kram!

    SvaraRadera
  20. great shots
    Xo Megan, www.TfDiaries.com

    SvaraRadera
  21. De e så fint o kolla på fyrverkerier :)

    SvaraRadera
  22. Ser mumsigt ut! Gott nytt år!

    SvaraRadera
  23. Loving your photos!

    Jayme & Mendi @ Her Late Night Cravings

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails