måndag 10 december 2012

Lucka 9 & 10 i The Body Shop Julkalender Ultimate






I går fick jag en 100% natural lip roll-on mint i min julkalender från The Body Shop och idag så fick jag en Nutriganics smoothing night cream. Ser fram emot att testa Nutriganics producterna. Kände lite på Nutriganics serumet Drops of youth på en pressdag förra året och blev riktigt sugen på att testa den.


Yesterday I got a 100% natural lip roll-on mint in my adventcalendar from The Body Shop and today I got a Nutriganics smoothing night cream. I'm really looking forward to trying the Nutriganics products. Last year at a press launch I got to feel the Nutriganics serum Drops of youth and I got really curious about it.

27 kommentarer:

  1. sv: Så bra att du förstår mig. För det är otroligt trött i både huvud och kropp.. ska sova alldeles strax faktiskt! :)

    SvaraRadera
  2. Den där Nutriganics e ja allt lite sugen på!

    SvaraRadera
  3. Herlatenightcravings10 december 2012 21:27

    I went to The Body Shop over the weekend and got some great gifts!

    Jayme @ Her Late Night Cravings

    SvaraRadera
  4. Ja det kan man säga, känns lite ovanligt med i skåne så tidigt i december :)

    SvaraRadera
  5. Venuslovesvirgo10 december 2012 22:55

    NICE! Christmas is almost here XOXO

    SvaraRadera
  6. hoppas dom var bra :)
    /linneakin

    SvaraRadera
  7. - ja den är fin, och är placerad i Uppsala, passade på att ta kort på den igår när jag gick förbi den medan jag jobbade :)
    ja jag hoppas att han kommer snart :)

    SvaraRadera
  8. Va nyfiken jag blev på läpprylen!

    SvaraRadera
  9. Celeste García11 december 2012 11:06

    I think your TBS advent calendar is so complete!!

    XO

    C

    SvaraRadera
  10. kul med nya produkter att testa på :)

    SvaraRadera
  11. Inte jag heller, de är helt sjukt! :) :)

    SvaraRadera
  12. I've been curious about these products! Let us know how they work out. :)

    -Ashley
    http://lerougestylo.blog.com

    SvaraRadera
  13. sv: Åh tack, visst var dom? :D

    SvaraRadera
  14. Kommer du skicka några då :)?

    SvaraRadera
  15. Tack! Lyktan köpte jag på jotex tror jag :-)

    SvaraRadera
  16. I haven't heard of the lip roll on before, sounds lovely. What is the serum drops for, are they any good?

    SvaraRadera
  17. Kul att du gillade min senaste tavla, tack!

    SvaraRadera
  18. tjurens.blogg.se12 december 2012 13:20

    sv: Tack så jättemycket :D

    SvaraRadera
  19. jag vill ha din kalender!!
    http://zaida.devote.se/

    SvaraRadera
  20. The lip on roll stick is such a great product!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails