lördag 8 december 2012

Lucka 7 & 8 i The Body Shops julkalender Ultimate







Igår hann jag aldrig visa vad som gömde sig i gårdagens lucka av min The Body Shop Ultimate julkalender. Blev en afterwork med arbetskamraterna efter jobbet och sedan såg tog jag det bara lugnt så idag får ni se vad som fanns i båda luckorna.

I går så fick jag en Nutriganics Smoothing day cream och idag fick jag en liten burk med Chocomania body scrub. Är ni nyfikena på vad jag tycker om The Body Shop Chocomania Body Scrub så kan ni läsa min recension här.



Yesterday I didn't had the time to show you what I got in my adventcalender from The Body Shop. First it was afterwork with some of my co-workers and then when I got home I just had a nice quite evening so today I thought I'd show you what I got both today and yesterday. 

Yesterday I got a bottle of Nutriganic Smoothing Day Cream and today I got a small jar of Chocomania Body Scrub. If you like to know what I think of The Body Shop Chocomania Body Scrub then you can read my review of it here.

23 kommentarer:

  1. Jo de var mysigt, men så jäffla mycket folk inträngda i ett litet vardagsrum och alla ville höras :/

    SvaraRadera
  2. http://eemma.se9 december 2012 09:15

    Kul att du är med & nu är vinnaren + dagens tävling uppe! :):

    http://eemma.se/2012/december/lucka-nr-9-vinn-smink.html#comment

    SvaraRadera
  3. Kerstin Håkansson9 december 2012 09:21

    Himla bra med skrubb i liten burk, de kan lätt hinna bli lite sunkiga i stor tycker jag.

    SvaraRadera
  4. Nice den där kalendern verkar va! vaaaröfr visste inte jag att den fanns innan december började, haha. Skulle allt köpt den ju!

    SvaraRadera
  5. sv: ja det var det, en härlig lugn kväll :)

    SvaraRadera
  6. Celeste García9 december 2012 11:36

    I'm really in love with the exfoliant from the body shop

    XO

    C

    SvaraRadera
  7. Fab products ~ love that body scrub!

    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  8. Det där känns som en tokigt lyxig kalender :)

    SvaraRadera
  9. The Body Shop has the best body scrubs! :)

    P.S. Thanks for stopping by my blog!

    Lots of love, B
    http://vivalabreee.blogspot.com/
    Twitter | Facebook | Facebook Page

    SvaraRadera
  10. Love that scrub!

    SvaraRadera
  11. - Ja men det var det! :D Hur har du haft det? :)

    SvaraRadera
  12. Precis dom där spanade ja in påp body shops hemsida =)

    SvaraRadera
  13. Belladavisblogg9 december 2012 16:32

    heeej :) Har du haft en lika bra helg som jag har :)? kramar
    - http://belladavis.myshowroom.se/

    SvaraRadera
  14. Hoppas du njuter av 2 advent :)

    SvaraRadera
  15. tjurens.blogg.se9 december 2012 16:47

    sv: Jag med, det är ju min favoriträtt :D

    SvaraRadera
  16. älskar bodyshops grejjer :)

    SvaraRadera
  17. Lyxiga produkter!

    http://zaida.devote.se/

    SvaraRadera
  18. gillar body shops produkter!
    /linneakin

    SvaraRadera
  19. Great box, like the body shop produt.
    Lets follow each other, hun :)
    I'm following you now.
    I would be very glad to have you as my new friend, too.

    xoxo
    Ina :*

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails