torsdag 6 december 2012

Lucka 5 & 6 i The Body Shops julkalender Ultimate







Visade ju aldrig vad som fanns i gårdagens lucka i min The Body Shop julkalender Ultimate så här kommer både gårdagens och dagens lucka. I går fick jag en Nutriganics Foaming Facial Wash. Den ser jag fram emot att testa. I dag så fick jag en Peppermint Cooling Foot Spray. Den kommer säkert att komma väl till pass efter en heldag i klackar.


I didn't show you what I got in my The Body Shop Ultimate adventcalendar yesterday so here it both todays and yesterdays gift. Yesterday I got a Nutriganics Foaming Facial Wash. I'm really looking forward to trying this one. Today I got a Peppermint Cooling Spray. This will be perfect after an entire day in heels.

26 kommentarer:

  1. Verkar vara bra grejer man får med :D

    SvaraRadera
  2. http://eemma.se6 december 2012 21:42

    Kul att du är med :D

    SvaraRadera
  3. I really want this - such a great idea.
    Xo Megan, www.TfDiaries.com

    SvaraRadera
  4. sv: Tack snälla:)

    Låter som två bra saker det där:)

    SvaraRadera
  5. Åå en sån spray skulle man ha!

    SvaraRadera
  6. Dom brukar ha riktigt bra produkter och de luktar så himla gott!

    SvaraRadera
  7. Har man dåligt minne så kan man glömma det mesta! =( Jag hoppas snart mitt minne blir som de skall igen

    SvaraRadera
  8. hoppas de e bra grejer :)
    /linneakin

    SvaraRadera
  9. Hihi bra att du tycker det, kanske kommer upp lite fler :)

    SvaraRadera
  10. Celeste García7 december 2012 11:43

    I love the firts one

    XO

    C

    SvaraRadera
  11. åh, jag skulle vilja testa båda de där!

    SvaraRadera
  12. Jag ska ge bort min cooling foot-grej i julklapp, för jag har nästan hela kvar från förra årets kalender ^^

    sv: ja det är bäst på vintern ^^

    SvaraRadera
  13. Hi sweety Happy Friday...the peppermint spray sounds excellent for feet, I want to try it out.

    SvaraRadera
  14. Love this advent calendar! Great products. : )

    SvaraRadera
  15. Har haft den fotsprayen tidigare :)

    SvaraRadera
  16. These look great! Need to try :)

    SvaraRadera
  17. Princessemma19867 december 2012 21:28

    Ok :)
    Önskar dig en trevlig helg!

    SvaraRadera
  18. Herlatenightcravings7 december 2012 21:37

    We just love seeing what's in this calender. :-)

    Jayme & Mendi @ Her Late Night Cravings

    SvaraRadera
  19. - Han startade min pärla :D Så det var lugnt och allt gick bra :D

    SvaraRadera
  20. tjurens.blogg.se8 december 2012 10:20

    sv: Och dom var lika goda som dom såg ut ;)

    SvaraRadera
  21. Hi dear!
    Nice I want to try this!!
    http://plutonidades.blogspot.com.es/
    xoxo

    SvaraRadera
  22. XxxLoveIsBeautyxxX8 december 2012 17:17

    lovely blog! would you like to follow each other? let me know!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails