torsdag 20 december 2012

Lucka 20 in The Body Shop Julkalender Ultimate



 
Idag fick jag en Camomile Gentle Eye Make-up Remover i min julkalender från The Body Shop. Riktigt nöjd med dagens gåva då jag precis testat en liten flaska av denna och gillade den men den börjar ta slut nu så jag behövde en ny remover. Perfekt timing med andra ord.=)


Today I got a Camomile Gentle Eye Make-up Remover in my advent calendar from The Body Shop. I actually just tried a sample bottle of this remover and I liked it but it's running out now so I really needed a new remover. Perfect timing.=)

22 kommentarer:

  1. Går det lätt att ta bort mascara med den alltså? :)

    SvaraRadera
  2. This is a great product, very gentle on the yes.

    SvaraRadera
  3. I love the body shop!! Thank you for sharing
    XO,
    Zhanna
    www.lifeandbows.com

    SvaraRadera
  4. Den hade jag för några år sedan, väldigt bra :)

    SvaraRadera
  5. Belladavisblogg20 december 2012 17:09

    hej goding! allt bra med dig idag? kram
    - http://belladavis.myshowroom.se/

    SvaraRadera
  6. Riktigt bra tajming alltså :D
    Tack.

    SvaraRadera
  7. Ja flygande Jakob är så himla gott :-)

    SvaraRadera
  8. I love this product! Super gentle and effective. :)

    -Ashley
    http://lerougestylo.blog.com

    SvaraRadera
  9. sv: Hihi kan förstå det. Godis är ju aldrig fel!! :)

    SvaraRadera
  10. emzaans.blogg.se20 december 2012 20:09

    sv. taack! :)

    SvaraRadera
  11. Celeste García20 december 2012 20:11

    I love camomille

    XO

    C

    SvaraRadera
  12. jag måste köpa en ny make up remover snart :)
    /linneakin

    SvaraRadera
  13. Wow! Look perfect these eye remover!
    xoxo
    http://2minutosblog.blogspot.com

    SvaraRadera
  14. Vi firar julen hos min släkt i år :) Jag åker redan imorgon för att hinna med att fixa julklappar med mormor, Jonas kommer den 23:de han jobbar :)
    Skönt att bara vara hemma också, ska ni käka lita julmat då ni två? :)

    SvaraRadera
  15. Jag har provat två eye makeup removers, en från YSL och en från Oriflame, och det var verkligen onödiga köp. Hehe. Jag tycker att sådant ej behövs... :P

    SvaraRadera
  16. Vad roligt! :)

    Kika gärna in på min blogg! :)
    Big kisses from Mini.

    SvaraRadera
  17. Venuslovesvirgo20 december 2012 22:34

    Nice! xoxo

    SvaraRadera
  18. Hi dear, this product looks great! kisses chris

    SvaraRadera
  19. very useful gift!
    xo
    MOSAMUSE

    www.MOSAMUSE.com

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails