lördag 15 december 2012

Lucka 15 The Body Shop julkalender Ultimate



Idag fick jag en Eart lovers Lemon & Thyme shower gel i min julkalender från The Body Shop. Ska bli kul att testa har tidigare haft Earth lovers Watermelon & Eucalyptus som ni kan läsa om här och den gillade jag.


Today I got Earth Lovers Lemon & Thyme showe gel in my adventcalender from The Body Shop. Looking forward to trying this. I have tried Earth Lovers Watermelon & Eucalyptus before which I liked. If you like you can read about it here.

23 kommentarer:

  1. Längesen jag va inne på Body Shop men man blir ju helt klart sugen när man ser allt fint du får i kalendern :)

    SvaraRadera
  2. Aw I'm jealous, wish I had an advent calendar like this!

    SvaraRadera
  3. Låter som den luktar gott! (ja o mina "lukter" =p)

    SvaraRadera
  4. That's sool! Looks like a great shower gel!

    SvaraRadera
  5. Tro nog att du kommer tycka om denna också då.

    Nej ibland har man inte tid för sådana awards.

    SvaraRadera
  6. Celeste García16 december 2012 11:48

    I like it

    XO

    C

    SvaraRadera
  7. jodå massa snö men det är en äldre bild som jag bara inte hunnit publicera än :) Härligt med advetnskalendern! :D

    SvaraRadera
  8. Det vi fick idag var fantastiskt också!

    sv: nej jag vet, men nu när jag tappar håret passar det bra :)

    SvaraRadera
  9. Ja, det har varit dåligt med bilder på mig själ på bloggen nu :) Tack! Vi hade det kanon kul!

    SvaraRadera
  10. Tackar :)
    De är ett av mina favorit citat :)

    SvaraRadera
  11. Tack tack :-) Hoppas du får en bra start påveckan imorgon!

    SvaraRadera
  12. Å den sower gelen doftar så gott :)
    Jag postade mina julkort idag, de var ju sista dagen idag med julkort :)

    SvaraRadera
  13. This must smell so fresh and invigorating!

    SvaraRadera
  14. Citron brukar jag älska i det mesta, så det känns som om den dusch gelé grejen skulle vara något för mig. :)

    SvaraRadera
  15. What a cool advent calendar!!!

    I really like your blog! Would you like to follow each other? :-)

    http://klaraspoint.blogspot.be/

    SvaraRadera
  16. Jag kan tänka mig att den luktar ljuvligt!

    SvaraRadera
  17. i want this calendar!
    Xo Megan, www.TfDiaries.com

    SvaraRadera
  18. - Det har jag haft :D Hoppas att du har haft det med :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails