fredag 14 december 2012

Lucka 13 i The Body Shop Julkalender Ultimate



Igår var det Lucia och dags att öppna lucka 13 i min julkalender Ultimate från The Body Shop. I den hittade jag en Almond Hand & Nail Cream vilket verkligen passade perfekt. Jag får fruktanstvärt torra händer på vintern så den här kommer att komma till användning. 


Yesterday it was time to open box number 13 th in my adventcalender Ultimate from The Body Shop. There I found a Almond nail & hand cream wich is perfect since I get really dry hands during the winter. This will come to great use.

14 kommentarer:

  1. vilken perfekt grej det var i luckan då :)
    /linneakin

    SvaraRadera
  2. Perfekt nu när händerna blir torra.

    Tack.

    SvaraRadera
  3. sv: ja precis :)

    SvaraRadera
  4. jag får också skittorra händer och naglar på vintern :(

    SvaraRadera
  5. - Ja och det ska bli skönt att vara ledig iaf två dagar av denna helg :D

    SvaraRadera
  6. Ja rent för stora. De tänker verkligen inte på de små, de bara stoppar in och så vill de ändå vi skall följa läroplanen, visst det gör vi men resultatet hade kunnat bli ännu bättre.

    SvaraRadera
  7. sv: Som tur är det bättre med min smärta. Skönt det faktiskt, visste inte vart jag skulle ta vägen ett tag..!
    Men fyy.. krya på dig! Inte roligt för dig att vara sjuk nu till helgen, så hoppas det går över snart :)

    Okej, men det låter ju inte helt fel. Så mysigt!
    Ikväll ska vi köra julklappsleken, jag och min Martin med ett gäng kompisar till oss! Annars kommer helgen bestå av en hel del mys och även ett kalas :)

    SvaraRadera
  8. Jag har inte hunnit smaka teet än, men jag har förhoppningar om att det ska vara gott. Brukar gilla det där märket på te i alla fall:)

    Hihi för mig är det tvärt om, jag gör mest julgodis - men det är enbart för att mamma och syskonen ber mig. Fast jag tycker det är kul så det gör inget alls. Men själv äter jag det inte så det är ju tur att de så gärna vill ha det:)

    SvaraRadera
  9. Den har jag haft en gång, så bra! :)

    SvaraRadera
  10. Åh... den har jag alltid velat prova! =))

    SvaraRadera
  11. Looks like a great product! I love body shop. :)

    Thanks for the follow! Following you back. Keep in touch!

    xo - Sheila
    www.sheislovelyblog.com

    SvaraRadera
  12. sv: Ja det är verkligen underbart mysigt där inne:)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails