onsdag 12 december 2012

Lucka 11 & 12 i The Body Shop Ultimate Julkalender






Igår var det julfest med jobbet så jag hann aldrig visa vad jag fick i min The Body Shop Julkalender Ultimate då så ni får se både gårdagens och dagens lucka idag.

Igår fick jag The Body Shop Rainforest Moisture Conditioner (så nu har jag både schampot och balsamet att testa) och idag fick jag en Chocomania Shower cream som jag är bekant med sedan tidigare. 


Yesterday I was at a Christmas party at work so I didn't have time to show you what I got in my ultimate adventcalender from The Body Shop so today I thought I'd show you both yesterdays and todays gift.

Yesterday I got The Body Shop Rainforest Mousiture Conditioner so now I have both schampoo and conditioner from that series and today I got a Chocomania Shower Cream that I'm familiar with since before.

15 kommentarer:

  1. Fun products!
    Please tell us how you like the shampoo & conditioner :)

    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  2. Tack, ja det var kul att baka :-) Hoppas du haft en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Vilka användbara grejer du har fått! =)

    SvaraRadera
  4. Venuslovesvirgo13 december 2012 08:09

    NICE! I love goodies xoxo

    SvaraRadera
  5. Ja vi får se om jag kommer bland de bidrag där man får rösta, :)

    SvaraRadera
  6. shower cream looks amazing
    Xo Megan, www.TfDiaries.com

    SvaraRadera
  7. hoppas schampot och balsamet är bra :)
    /linneakin

    SvaraRadera
  8. Celeste García13 december 2012 13:33

    I love Chocomania Shower Cream!!

    XO

    C

    SvaraRadera
  9. sv: Ja, det var super mysigt verkligen!! :)

    SvaraRadera
  10. Haha ja jag dök mer eller mindre rakt ner i sängen då :P Men ibland är jag trött när jag är hemma vid 23 med, men ah :D

    SvaraRadera
  11. sv: Tack så hemskt mycket, jag är lyckligast i världen :D

    SvaraRadera
  12. Alltså, d låter ju så gott m choklad-doftande grejs men vill man verkligen gå o lukta choklad hela dan? =/

    SvaraRadera
  13. Åh jag måste verkligen gå och lukta på den där choklad lotionen!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails