söndag 9 december 2012

Glossybox November - Beautiful dreamer






November månads Glossybox hade temat Beautiful Dreamer och var sött inslaget i ett juligt silkespapper. I min box så fanns följande:

  • Kérastase Elixir Ultime Colour-Treated Hair
  • Vichy Idéalia Daycream 
  • ModelCo Lip Duo
  • Aquolina Pink Sugar Body Mousse
  • Glossybox Glossy Pink Blusher

Ska bli spännande att testa dessa produkter. 


The theme of November's Glossybox was Beautiful Dreamer and it was wrapped in a cute Christmas printed papper. Above you can see what I got in my box this month.

Looking forward to trying the products.



27 kommentarer:

  1. Så snygga grejer! :)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket :)
    Nej de blir ganska jobbigt när de är så kallt ute! :(

    SvaraRadera
  3. http://eemma.se9 december 2012 20:40

    Kul att du är med :D kram

    SvaraRadera
  4. What fun!
    Must try that day cream!

    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  5. ååh vilken nice box du fix!!

    SvaraRadera
  6. Kerstin Håkansson9 december 2012 20:59

    Fina grjer! Vichyn testar jag också nu, den verkar lovande!

    SvaraRadera
  7. Jag fick inte riktigt likadana men några av dem var samma :-)

    SvaraRadera
  8. sv: Visst var det fint!! Jag gillar det extremt mycket faktiskt och likaså Martin! :)

    SvaraRadera
  9. hoppas produkterna är bra :)
    /linneakin

    SvaraRadera
  10. Åh, jag fick samma produkter i min! Är jätte nöjd med allt utom Vichy krämen... det får min hud att bli jätte torr och skala sig.. :S

    SvaraRadera
  11. Du är nog den första som jag sett har fått Kérastase Elixir Ultime Colour :)

    SvaraRadera
  12. - Ja det är jobbigt, ja alla minnen dyker upp i huvudet igen. Idag för 6 år sen, pratade jag med honom för sista gången. Det visste jag inte då. ='/

    SvaraRadera
  13. pink blusher looks amazing
    Xo Megan, www.TfDiaries.com

    SvaraRadera
  14. XxxLoveIsBeautyxxX10 december 2012 05:37

    followed you :)

    SvaraRadera
  15. I like how this box is pink themed, so cute the blusher and body mousse sound really appealing

    SvaraRadera
  16. Blir ruskigt avundsjuk varenda gång jag ser att någon bloggat om sin lyxiga glossybox!

    SvaraRadera
  17. Hoppas att du blir nöjd med produkterna!

    SvaraRadera
  18. Celeste García10 december 2012 12:35

    I love the glossybox packaging

    XO

    C

    SvaraRadera
  19. Tack! :)

    hoppas du blir nöjd med produkterna :)

    SvaraRadera
  20. vi fick inte samma sak i våra glossy boxes, så spännande.

    sv: tack, den är från Ellos barnavdelning ;)

    SvaraRadera
  21. great items, loveee kerastase products!
    xoxo
    http://2minutosblog.blogspot.com

    SvaraRadera
  22. Wow, well now I'm over-jealous! Nice box. ^^

    Satu
    Indie by heart

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails