fredag 28 december 2012

Glossybox December - Glossy Anniversary






Decembers Glossybox markerade deras ett års jubileum i Sverige och i min box så hittade jag följande:

  • La Sultane De Saba Ginger Green Tea Body Lotion
  • Anatomicals Hot and Fiery B-movie Body Cleanser
  • Matrix Vavoom Extra-Full Freezing Spray
  • Zoya Nail Polish
  • So Susan Micronized 8-hour Eyeshadow Palette
En riktigt bra box denna månad måste jag säga. Är riktigt sugen på att testa de flesta av produkterna. Den enda som jag testat tidigare av dessa produkter är Matrix Vavoom Extra-Full Freezing Spray.



December months Glossybox celebrated Glossybox's one year anniversary in Sweden and above you can see what I got in my box this month. I'm completely satisfied with my box this month and I'm looking forward to try most of these products. The only product I had tried before was Matrix Vavoom Extra-Full Freezing spray.

21 kommentarer:

  1. Nä nu måste ja nästan prova domma dära boxarna oxå!!

    SvaraRadera
  2. Belladavisblogg28 december 2012 21:30

    hej goding! har du några planer för nyårsafton? kramis
    - http://belladavis.myshowroom.se/

    SvaraRadera
  3. Ja jätte kul, har väntat superlänge med att få göra en till :3 Ska bli så spännande!!

    SvaraRadera
  4. Hi dear!
    nice, I'm thinking about ordering a glossy box but I'm not sure haha
    Great nailpolish
    http://plutonidades.blogspot.com.es/
    xoxo

    SvaraRadera
  5. sv: Tack så himla mycket!! :) Flytten gick riktigt bra och vi har kommit i ordning rätt så långt och mycket här alla redan. Fast såklart finns det grymt mycket att göra fortfarande, men vi tycker bara det är roligt!! :)

    SvaraRadera
  6. Va härligt att du är nöjd!

    SvaraRadera
  7. Celeste García29 december 2012 00:46

    I really love the packaging

    XO

    C

    SvaraRadera
  8. Great Glossybox! That nail polish looks so pretty!

    SvaraRadera
  9. Agnieszka Guerrero Olesinska29 december 2012 02:02

    Really cool products! Love it!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    SvaraRadera
  10. Hade också velat få sprayen! Suck! :S
    Nagellacket är riktigt kasst dock... efter en dag flagnar den...

    SvaraRadera
  11. Great box! I love the nailpolish and eyeshadows! happy holidays:)
    kisses chris

    SvaraRadera
  12. Gorgeous stuff!!!!
    Kisses
    Francy&Stef
    chicwiththeleast.blogspot.it

    SvaraRadera
  13. Åh vilka fina färger på ögonskuggan!

    SvaraRadera
  14. snygga skuggor :)
    /linneakin

    SvaraRadera
  15. emzaans.blogg.se29 december 2012 14:09

    ååh jag hade så gärna velat ha den där boxen varje månad. men det är lika bra att jag inte får det. skulle bli fast med 100 tals grejer jag inte skulle använda sen haha. sen har jag inte ett kort så jag akn göra en sån betalning haha, men det är lika bra det för då sparar jag de pengarna :D

    sv. ja visst är de? älskar den stilen, så himla skön!

    SvaraRadera
  16. Jag fick vissa av de sakerna men några andra :-) Ha en fin lördag!

    SvaraRadera
  17. Det hoppas jag också, har riktigt höga förväntningar :)

    SvaraRadera
  18. The eyeshadow looks great!
    xx
    www.clothesandcamera.com

    SvaraRadera
  19. Kul att se ögonskuggepaletten. Fick samma box som din, men har inte hunnit prova ögonskuggan än:) Kram Linda

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails