fredag 9 november 2012

R.E.D.D. tamponger







Den 24 oktober lanserades det helt nya tampongmärket R.E.D.D. Tampongerna går att köpa hos Reddville.se som erbjuder skräddarsydda tampongpaket hemskickade direkt till dörren en gång i månaden. Priset per tampongbox är endast 10 kr och frakten varierar från 9-29 kr beroende på hur många utskick du väljer. Du väljer vilken storlek du vill ha: mini, normal eller super, hur många boxar du vill ha varje månad samt hur många leveranser du vill ha: 1, 6 eller 12. 

Tidigare i veckan fick jag hemskickat en fin grön låda med en tampongask i varje storlek och jag måste säga att jag tycker de är riktigt snygga. Bra jobbat Redville! Redville drivs av SheSocialMarketing som även driver den fantastiskt bra tjänsten Tampons for free.

Gör inte snygga tampongaskar det åtminstone liiite roligare att köpa tamponger?

Earlier this week I got a cute green box containing three boxes of tampons in different sizes from the new brand R.E.D.D. that was launched on October 24th. The tampons can be bought at Reddville.se and I think these tampon boxes looks great. Good job Redville!

Doesn't nice looking tampon boxes make buying tampons at least a little bit more fun?

15 kommentarer:

  1. Hiya hun, I think maybe theres a problem with your Disquis widget and thats why your comments are getting lost? Hope it gets fixed, have a great weekend!

    SvaraRadera
  2. Marie-Louise Heidling9 november 2012 23:44

    Så snygga askar, jo visst blir det väl lite roligare iaf med så snygga askar :) Jag har Tampons for free och funderar på att påbörja ett sånt där nytt abonnemang så jag får hem fler tamponger i brevlådan :) smidigt och så har man alltid hemma då tänker jag.

    SvaraRadera
  3. Tack för dina värmande ord :)
    Vi ska ju börja med ett sätt, men vi får vänta 1-1,5 år, vilken är en enorm lång tid tycker jag... Men tids nog så blir det nog bra!

    Å det var billigt, dock använder jag inte tamponger, vill ha bindor till ett sånt billigt pris och hemskickat, men hittar inget företag som säljer det :(

    SvaraRadera
  4. Mickan - / My Life In My Words10 november 2012 11:56

    - Ja det är mysigt att ta hand om dem, men nu vart det inte så iaf, men hade en myskväll där ändå :D

    SvaraRadera
  5. thegoldenyear.blogg.se10 november 2012 12:17

    söta kartonger :)

    SvaraRadera
  6. tycker också att de är riktigt snygga!:)

    SvaraRadera
  7. Anmäl dig gärna till veckans blogg! Du hittar tävlingen om du scrollar ner lite i bloggen, under kategorin "Tävlingar" eller via följande länk: http://minnahagelin.blogg.se/2012/november/veckans-blogg-2-3-4.html

    SvaraRadera
  8. Celeste García11 november 2012 19:11

    It sounds interesting

    XO

    C

    SvaraRadera
  9. Åh, det paketet fick inte jag :(

    SvaraRadera
  10. Yeah I think so to. I might have to change back to the blogger comment system. Unfortunately that didn't work that good before which is why I changed to disqus.

    SvaraRadera
  11. sv: Ja, det är inte helt fel. Eller det var inte helt fel :)
    Så härligt att höra! Allt är toppen med mig också :)

    SvaraRadera
  12. FIna förpackningar!!

    http://carolineannamarie.blogg.se

    SvaraRadera
  13. Tack så jättemycket:)

    Riktigt snygga askar!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails