torsdag 29 november 2012

Rapsodine Ekoraps Body Oil


Upptäckte att min recension Rapsodine Ekoraps Body Oil hade blivit liggande bland utkasten.

Rapsodine Ekoraps Body oil

Vad: Kroppsolja
Pris: 249 kr för 100 ml

Om produkten: Kroppsolja som innehåller 99,5% ekologiska och/eller ekocertifierade oljor. Oljan ska skydda huden och bevara den naturliga fuktbalansen.

Min åsikt: Oljan har en ganska lätt doft och blir inte så fet och kladdig på huden som vissa kroppsoljor kan bli. Passar perfekt så här vintertid då man lätt blir lite torrare. Inte så förtjust i glasflaskan då jag är så himla klantig av mig så jag är livrädd att tappa den i golvet varje gång jag använder den.

Slutsats: Skulle absolut kunna tänka mig att köpa denna.


Just noticed that I had forgotten to publish the review of this product. 

Rapsodine Ekoraps Body oil

What: Body oil

About the product: Body oil containing 99,5% ecological and/or eco certified oils. The oil is supposed to protect the skin and keep it moisturized. 

My opinion: This body oil has a light scent and doesn't make the skin feel oily and sticky like some body oil does. It's perfect for winter when the skin has a tendency to get a bit dry. I'm not a big fan of the glass bottle since I'm very clumsy and therefor a bit afraid that I will drop it.

Conclusion: I can absolutely see myself buying this.

23 kommentarer:

  1. Fab review ~ sounds perfect for winter!

    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  2. Venuslovesvirgo29 november 2012 22:54

    I was just thinking of buying a body oil today! And I love that atomic nail color xoxo

    SvaraRadera
  3. Ja verkligen trevligt
    Just den teaterföreställningen har jag sett 3 år i rad

    SvaraRadera
  4. Jag avskyr glasflaskor!!!!!!!

    SvaraRadera
  5. Sounds lovely and moisturizing, I would agree about the glass bottle..Thanks for your comment hun, Happy Friday!

    SvaraRadera
  6. braaa tips!!

    http://zaida.devote.se/

    SvaraRadera
  7. I love body oil but I would be scared to drop the bottle too. That would be an awful mess
    xo

    glamDevils

    SvaraRadera
  8. åh det låter intressant =)

    SvaraRadera
  9. http://eemma.se30 november 2012 22:27

    Kul att du testar så mycket sånt:D

    SvaraRadera
  10. olja + glasflaska = krasch, så förstår dig haha.

    Ja så kan jag med känna, jag har inget större behov av och lägga upp bilder på mig själv i var och vartannat inlägg. Utan vara lite anonym, gillar de inte min blogg kan de ju skippa och läsa den :)

    ja jag hoppas julkalendern uppskattas :)

    SvaraRadera
  11. Du tycker det ja, ja visst är det fint, men det räcker nu tycker jag. Har fått nog av den snön som har kommit nu. =/

    SvaraRadera
  12. Celeste García30 november 2012 23:10

    It sounds great!

    XO

    C

    SvaraRadera
  13. ja det kan man verkligen säga :D

    www.eelin.se

    SvaraRadera
  14. Ska du inte se finalen då:)?

    SvaraRadera
  15. tjurens.blogg.se1 december 2012 11:02

    sv: Hahaha sjukt roligt :D

    SvaraRadera
  16. Belladavisblogg1 december 2012 15:19

    hej tjejen, vad gör du för kul just nu? kram
    - http://belladavis.myshowroom.se/

    SvaraRadera
  17. Tack så jätte mycket! :)
    Ja de är otroligt underbart med snö :D

    SvaraRadera
  18. Sounds like a good product!

    SvaraRadera
  19. Ja, skönt att det inte var något allvarligt :-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails