onsdag 14 november 2012

Orly - Naughty or Nice




Devil May Care
Miss Conduct


Halo


Unlawful


Angel Eyes


Torrid

Orlys julkollektion 2012 Naughty or Nice består av sex fina nyanser. Glittriga Devil May Care, Miss Conduct, Halo och Angel Eyes, cream lacket Unlawful och skimmrande Torrid.

Orly säljs bl.a. hos eleven.se, Kicks, Nail Systems of Sweden och Nelly.com.

Vilken är din favorit?



Orly's Christmas collection 2012 contains six beautiful colors. The glittery Devil May Care, Miss Conduct, Halo and Angel Eyes, Unlawful ( a cream polish) and the shimmering Torrid.

Which do you like best?

35 kommentarer:

  1. Linda-Mamma till Alfred14 november 2012 18:41

    Riktigt snygga lack verkligen! Ja eventet var kul, synd att man inte stötte på dig där bara =(

    SvaraRadera
  2. Belladavisblogg14 november 2012 18:46

    hej goding! haft en bra dag :) kramar -
    http://belladavis.myshowroom.se/

    SvaraRadera
  3. Halo och angels blev mina favoriter! :)

    Tack, imorgon blir lite bättre eftersom jag får helg 16, men det är också allt.

    SvaraRadera
  4. http://eemma.se14 november 2012 20:15

    fina färger :D

    SvaraRadera
  5. Celeste García14 november 2012 20:15

    Love them all!!

    XO

    C

    SvaraRadera
  6. sv: det var den :)
    aha okej vad roligt!

    SvaraRadera
  7. Irina dosminutosblog14 november 2012 20:32

    Amazing colours! Specially torrid, love it!

    SvaraRadera
  8. Love them all!!!!!!!!!!
    Kisses
    Francy&Stef
    chicwiththeleast.blogspot.it

    SvaraRadera
  9. Ja det hoppas jag att det blir :)
    gillade alla lacken mer eller mindre :)

    SvaraRadera
  10. sv: Ja, jag rekommenderar verkligen denna foundationen. Om du har lite fetare hy så ska du köpa dig en matt foundation från Make up store. Den är verkligen värd varenda krona och den är täckande och håller hela dagen :)

    SvaraRadera
  11. Vilka härliga lack, gillade Devil May Care, verkligen perfekt inför julen nu:)

    SvaraRadera
  12. Herlatenightcravings14 november 2012 22:06

    The top 3 colors are so pretty! I need to find these around where I live.

    Jayme @ Her Late Night Cravings

    SvaraRadera
  13. Jo men det är ju så, och även fast jag hade så ont i kroppen igår så körde jag på ändå, haha, vila vet jag inte vad det är. Men det får jag sota för idag känner jag, men en låsning vis skuldran och en i axeln. Underbart.

    SvaraRadera
  14. Venuslovesvirgo14 november 2012 22:29

    The blue and the shimmery red is the best! Loves it! xoxo

    SvaraRadera
  15. den röda och blå glittriga var härliga! :)
    /linneakin

    SvaraRadera
  16. These shades are so vibrant and pretty loved Miss conduct and Halo

    SvaraRadera
  17. Gorgeous colors, I love devil may care and halo!

    SvaraRadera
  18. ooh snygga! jag gillar nog halo och miss conduct mest.

    SvaraRadera
  19. Ja det är lika bra att börja i tid :-) Vi har dessutom två födelsedagar nu i november och december :P

    SvaraRadera
  20. Tack så mycket :) Ja visst är det underbart och bara slappa ibland, det behöver man!

    Vad fina dessa lacken var :)

    SvaraRadera
  21. Cajsa (http://cjssong.se)15 november 2012 18:55

    jo tack bara bra med mig. själv?

    SvaraRadera
  22. Linda-Mamma till Alfred15 november 2012 19:48

    Ja jösses det kommer säkert fler event men när man ändå var i sthlm det är inte var dag man är där;)

    SvaraRadera
  23. Love the shades you choose to blog about the perfect shades!

    Love Nyt,
    from
    BIG hair LOUD mouth

    SvaraRadera
  24. Nice pictures! Love the collection you've blogged about!

    Love Nyt,
    from
    BIG hair LOUD mouth

    SvaraRadera
  25. Min favorit är absolut den sista :D

    SvaraRadera
  26. this collection is trully stunning! love all the colors!:) kisses!
    http://lilliness.blogspot.it/

    SvaraRadera
  27. Har Devil May Care och Torrid i mina ägor..sååå fina!

    SvaraRadera
  28. wow those colors are so beautiful especially angel eyes;)
    love and kiss,mary
    http://www.maryloucinnamon.com/

    SvaraRadera
  29. "Angel Eyes" ser fantastisk ut!

    SvaraRadera
  30. Torrid och Devil may care gillade jag riktigt mycket :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails