söndag 4 november 2012

Orly Flash Glam FX lack att testa




Fick hem två av de nya Orly Flash Glam FX lacken att testa här i dagarna. De färger jag fick hem var Atomic Splash (silver glittrigt) och Cupcake and Unicorns (rosa glittrigt). Båda ska bli riktigt spännande att testa måste jag säga. Ser fantastiskt fina ut i flaskorna.


Earlier this week I got two Orly Flash Glam FX glitter polishes in my mailbox. I got Atomic Splash (the one with silver glitter) and Cupcake and Unicorns (with pink glitter). I'm looking forward to trying both of these. They look lovely in their bottles.

29 kommentarer:

  1. Thank you fot comment!
    Yes! i follow you with pleasure!!
    If you want we can follow each other on facebook and blogloving!! :)

    bisous!!

    RedMUSTARD Fashion Blog

    FOLLOW ME ON FACEBOOK

    SvaraRadera
  2. Kul! Jag har hunnit testa båda min nu, de var trevliga bekantskaper båda två :)

    SvaraRadera
  3. Those colours are really amazing, love them both!

    -Doris

    SvaraRadera
  4. sv: Jo men det var en väldigt härlig dag faktiskt! :)
    Hur har din helg varit? :)

    SvaraRadera
  5. I absolutely love the cute names and pretty shades on these two polishes, would like to see them when you wear it too.

    SvaraRadera
  6. Åh Atomic Splash ser riktigt coolt ut :D

    SvaraRadera
  7. ser fina ut :)
    /linneakin

    SvaraRadera
  8. gorgeous colours!
    xoxo
    http://2minutosblog.blogspot.com

    SvaraRadera
  9. Hi dear!
    Great nailpolish, my fav is the dark one
    xoxo
    http://plutonidades.blogspot.com.es/

    SvaraRadera
  10. kan du visa bild på hur doms er ut på? såg jätte fina ut :D

    SvaraRadera
  11. Amazing nail polishes!!!!!!!!!
    Thanks for your comment!!! We follow you back!!!
    Kiss!!
    Francy&Stef
    chicwiththeleast.blogspot.it

    SvaraRadera
  12. Oh snygga! :)

    SV: Ja visst är det ett himla bra motto :)

    SvaraRadera
  13. Celeste García5 november 2012 19:42

    I prefer the glitter one

    XO

    C

    SvaraRadera
  14. Vilket fantastiskt namn, Cupcake and Unicorns, nästan så jag blir inspirerad av att måla en tavla i temat.

    SvaraRadera
  15. Så fina de ser ut!

    SvaraRadera
  16. Så fina de ser ut!

    http://carolineannamarie.blogg.se
    ps, behöver jag skriva min bloggadress här? jag kan bara nuförtiden (nåt som ändrats) trycka på "skicka som Carro", men vet inte om min bloggadress finns med där?

    SvaraRadera
  17. nice colors .. i follow you!
    http://amiche-sorelle.blogspot.it

    SvaraRadera
  18. Gorgeous polishes! I especially love the pink one because it's so different!

    SvaraRadera
  19. Det gick väl sådär men det blir nog tyvärr inte godkänt. Är ändå nöjd att jag gick dit och testade.

    SvaraRadera
  20. Hi dear, thank you for your comment today!
    Did my last comment on this post get lost in cyber space again?

    SvaraRadera
  21. Nu är jag tillbaka igen efter min långa bloggpaus, vad som har gjort att jag tagit en paus för att komma i fatt världen kan du läsa om på min blogg...

    Du ser ut att njuta av hösten :) jag har köpt mina första cara armband nu under min blogg paus, vilka kommer du få se i bloggen inom en snar framtid :)

    SvaraRadera
  22. Maria bastida Guinea8 november 2012 23:53

    Love the glitter one :D

    http://thegoldenpaillettes.blogspot.com/

    SvaraRadera
  23. The Lacquer Factor8 november 2012 23:53

    Cupcakes and Unicorns looks so fun!

    SvaraRadera
  24. The Lacquer Factor8 november 2012 23:53

    Cupcakes and Unicorns looks so fun!

    SvaraRadera
  25. Det ska jag göra så fort jag hinner testa dem.=)

    SvaraRadera
  26. These are so beautiful! I love the colors! kisses chris

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails