tisdag 13 november 2012

Nails Printing mode from KKcenterHK




Har testat dessa nails printing mode fråm KKcenterHK. De här var superenkla att använda men de hade en liten tendens att fastna på nageln så det var lite besvärliga att få bort men på det hela taget ett extremt enkelt sätt att göra något lite roligare med naglarna. Tyvärr valde jag två lack som var alldeles för lika färgmässigt så det syntes inte så bra men jag hoppas ni kan se lite hur det ser ut iallafall. En nackdel med dessa mallar är väl kanske att de bara går att använda en gång men de kostar bara USD $2.67 så det är å andra sidan inte så dyra.

Helt klart en enkelt och roligt sätt att dekorera naglarna som alla kan lyckas med. Glöm inte bort att ange koden BLGA236KA10 som ger 10% rabatt hos KKCenterHK om ni beställer något därifrån.



I've tried these  nails printing mode from KKcenterHK. These are supereasy to use but they have a tendency to stick to the nail so they can be a bit tricky to peel of the nail but that's no biggie. This is an easy way to qucikly make something fun on your nails. Unfortunately I choosed two polishes that was a bit to a like for the design to show but I hope you can get a feeling of how it looks. You can only use these once but on the upper hand the price isn't that high, you only have to pay USD $2.67 for these.

This is a really quick and easy way to decorate your nails. Everyone can succeed with these. Don't forget to use code BLGA236KA10 if you order from KKcenterHK. The code gives you a 10% discount.

21 kommentarer:

  1. http://eemma.se13 november 2012 20:05

    snyggt :D

    SvaraRadera
  2. Thank you so much for your comment!! Of course I follow you back!
    If you want we can follow also with Instagram @zagufashion, bloglovin, google+, twitter and facebook?
    WWW.ZAGUFASHION.COM
    ZAGU FACEBOOK PAGE
    bloglovin follower

    SvaraRadera
  3. Celeste García13 november 2012 20:36

    Love hearts!

    XO

    C

    SvaraRadera
  4. Love it!!!!
    Kisses
    Francy&Stef
    chicwiththeleast.blogpspot.it

    SvaraRadera
  5. Häftigt, kanske man får testa! :)

    Ja verkligen, fick svar på mitt mail iaf :)

    SvaraRadera
  6. Venuslovesvirgo13 november 2012 23:23

    I wish I had pretty nails, they are weak like water, ugh! XOXO

    SvaraRadera
  7. Very nice
    http://amiche-sorelle.blogspot.it/

    SvaraRadera
  8. ooh måste testa mina såna också! :D

    SvaraRadera
  9. gulligt :).

    sv ja den är riktigt snygg faktiskt :). fast man lär nog få köpa ett par, så hittade en till hehe.

    SvaraRadera
  10. Tack så mycket :) Ja den koftan har många fina detaljer på dig!

    Så fina dessa var till naglarna :) Mina naglar har gått av här :( så jag kan inte göra någon fin nageldesign som jag brukar göra, men hoppas på att dom växer till sig snart, annars får jag väl gå och göra ett par naglar^^ kram och hoppas du får en fin dag!

    SvaraRadera
  11. Va synd att det inte syntes mer!

    SvaraRadera
  12. Jag skulle vilja testa klistermärke i guld som man sätter på naglarna, verkar ju otroligt smidigt.

    SvaraRadera
  13. I can see the pretty heart print effect...it looks lovely!

    SvaraRadera
  14. kul grej :)
    /linneakin

    SvaraRadera
  15. Idag mår jag lite bättre, är lite seg men inte alls lika som jag kände mig igår :)

    SvaraRadera
  16. sv: Hihi ja, grattis till honom! :) Och han tackar dig nog, hehe :)
    Okej, skönt! Jo, min vecka har än så länge varit väldigt bra och jag vet att resten utav dagarna kommer bli minst lika bra! :)

    SvaraRadera
  17. sv: tack!

    har du varit där många gånger? :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails