torsdag 22 november 2012

Attitude-Sthlm 2012



I helgen (23-25) är det dags för Attitude-Sthlm att inta Kistamässan igen. Fredagen är till för branschfolk, lördagen och söndagen för allmänheten. För er som inte känner till Attitude-Sthlm så är det en skönhets, mode och livstidsmässa. Under de tre dagarna så visar designers upp sina SS13 kollektioner och i mässhallen kan du besöka massor av företag inom mode, skönhet och livsstil som har bås i mässhallen. Förra årets mässa var fantastiskt intressant så har ni möjlighet tycker jag absolut att ni ska ta och besöka mässan i år. Biljetter kan köpas här och jag rekommenderar er att förköpa biljetter. Förra året var köerna långa för de som inte hade förköpt biljetter.


This weekend it's time for Attitude-Sthlm again. Friday is for people in the fashion, beauty and lifestyle industry and saturday and sunday is for everyone that's interested in those things. Attitude-Sthlm is a fashion, beauty and lifestyle exhibition with fashionshows where designers shows their SS13 collections and where you can visit brands and companys that shows of their products. Last years event was great so if you ever get the chance to visist I really recommend it. Just remember to pre-book your tickets so you don't have to wait in line for every before you get in.

26 kommentarer:

  1. thegoldenyear.blogg.se22 november 2012 20:31

    tack så mycket! Pluggandet har gått bra!

    SvaraRadera
  2. Hm... jag är inte så intresserad av sådant. :P

    SvaraRadera
  3. Celeste García22 november 2012 21:37

    I love the shoot

    XO

    C

    SvaraRadera
  4. hade varit roligt att kika på :)
    /linneakin

    SvaraRadera
  5. skulle varit roligt att gå, massa skönhetsinspiration :)

    SvaraRadera
  6. har fått mängder med mail om det, hur fattar jag inte, men det är störigt! :)

    ska du gå?

    javisst var texten söt :)

    SvaraRadera
  7. Sam Frillsandthrills22 november 2012 23:27

    I really wish I could attend something like this, it sounds so fashionably fun!

    SvaraRadera
  8. Hoppas du får en bra fredag ;)

    SvaraRadera
  9. Kan tänka mig att det är en upplevelse att gå dit!

    SvaraRadera
  10. Jag önskar att jag hade kunnat åka dit, men icke. Få hoppas på nästa år.

    SvaraRadera
  11. Åhh va synd att jag missar det, är på storkalajs från i morgon mitt på dan till på söndag, mor fyllt 70 o bonusfar fyller 80 idag :-D

    Hoppas du får en trevlig helg!

    SvaraRadera
  12. Linda-Mamma till Alfred23 november 2012 11:56

    Ah lite avis där vill oxå gå!
    Ja o nu mera tips har Glam Shine till otroligt bra pris i min blogg;)

    SvaraRadera
  13. It seems to be amazing!

    -Doris

    SvaraRadera
  14. Tack :D Den är lite annorlunda mot vad jag är van med att göra men jag är nöjd om hon är nöjd :D

    SvaraRadera
  15. Jaha så d e d d är? For förbi mässan igår o såg d på en skylt utanför =p.

    SvaraRadera
  16. Haha helt tvärtom för mig, längtar efter en massa snö :D

    SvaraRadera
  17. tjurens.blogg.se23 november 2012 16:56

    sv: Hon är en blandning av hälleforsare, jämthund och gråhund :D

    SvaraRadera
  18. http://eemma.se23 november 2012 19:11

    skulle velat åkt dit:D

    SvaraRadera
  19. Belladavisblogg23 november 2012 20:50

    med mig är det bara bra :) ska ut och festa nu! hur är det själv :)? kram
    - http://belladavis.myshowroom.se/

    SvaraRadera
  20. Belladavisblogg24 november 2012 15:55

    hej snyggis! hade du en bra fredag :)? kram
    - http://belladavis.myshowroom.se/

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails