fredag 5 oktober 2012

VIP-utskick från Tampons for free & Pronaxen


Idun Minerals Felicia
Jag har fått hem ännu ett fint VIP-utskick från Tampons for free. Den här gången är det Pronaxen som sponsrar sin andra kampanj tillsammans med Tampons for free. Pronaxen är en tablett mot mensvärk och på deras facebook sida kommer det under kampanjens gång att dyka upp roliga tävlingar och de delar även ut 3000 Pronaxen Survival kits. Så gå in och gilla sidan vet jag!

I mitt Pronaxen Survival kit för VIP-bloggare så fanns en smidig liten ask med plats för några tamponger och Pronaxen-tabletter, en chokladbit, ett nagellack och det fina glosset Felicia från Idun Minerals. Passade verkligen perfekt att jag fick hem just nyansen Felicia på glosset eftersom hylsan på mitt gick sönder. För mer bilder på glosset så kan ni kika på inlägget jag skrev om det och nyansen Marleen tidigare, det hittar ni här.



I've gotten a new VIP-dispatch from Tampons for free. This months sponsor is Pronaxen (a pill agains menstrual cramps) that has sponsored Tampons for free once before. 

In my Pronaxen Survival kit that I got as a VIP-blogger I found a little box to keep some tampons and Pronaxen pills in, a chocolate candy, a nail polish and the lovely Idun Minerals lipgloss in the color Felicia. It's perfect that I got Felicia since the one I had broke. To see more pictures of the gloss and Idun Minerals lipgloss in the color Marleen you can check ut my blog post about these to glosses here.

21 kommentarer:

  1. Nopp, han verkar också ha försökt att lura mig.
    Fan vad irriterande!!!!!
    http://eriiza.webblogg.se/

    SvaraRadera
  2. Hi dear I love the lipgloss! kisses chris

    SvaraRadera
  3. Venuslovesvirgo9 november 2012 14:29

    Those are some good things! And we all need the girl products XOXO

    SvaraRadera
  4. Ska bli kul att se hur nagellacket ser ut. Jag har inte hunnit testa mitt ännu.

    SvaraRadera
  5. Nej jag har inte hunnit testa mitt än heller.

    SvaraRadera
  6. emzaans.blogg.se9 november 2012 14:29

    läcker färg det var på glanset! :D

    SvaraRadera
  7. emzaans.blogg.se9 november 2012 14:29

    sv. ja visst var de rätt coola?? :D

    SvaraRadera
  8. Ja den var riktigt skön också :)
    asbra med tampons for free är också medlem där :)

    SvaraRadera
  9. Ja visst är det praktiskt.=)

    SvaraRadera
  10. Fick också hem mitt! ska blogga om det i helgen :D

    SvaraRadera
  11. Celeste García9 november 2012 14:29

    Love the gloss

    XO

    C

    SvaraRadera
  12. Hi dear. :)
    Thank you for your commet.
    Following you on GFC and Bloglovin(147)

    xoxo

    SvaraRadera
  13. Nice post. :)
    Following you on GFC and Bloglovin (147)

    xoxo

    SvaraRadera
  14. Love the colour of that lipgloss :)

    Take care,

    Daniella xox

    SvaraRadera
  15. cool beauty stuff, thanks for sharing!

    Anyway, I followed your blog, hope you can follow back, too!
    Thanks!

    It’s a GIRL Thing

    SvaraRadera
  16. perfect color!

    BLOG: www.aroundlucia.com
    SHOP: www.shoplumo.com

    SvaraRadera
  17. Roligt när man får saker!

    SvaraRadera
  18. Nej det är något av det värsta faktiskt. Men man överlever ju iaf :)

    Nej kanske inte, men man behöver kanske inte äta så många :P haha!

    SvaraRadera
  19. Linda-Mamma till Alfred9 november 2012 14:29

    Ja det är han verkligen!!Shit han måste ju vara skitgammal!!!

    SvaraRadera
  20. hoppas det var bra grejer :)
    /linneakin

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails