tisdag 2 oktober 2012

Phax swimwear winter 2012 part 1












Nu hittar ni Phax swimwears vinterkollektion för 2012 i butik. Perfekt för vinterns solsemester!

Den här gången är det inte bara en linje utan tre i vinterkollektionen.

Multicolor - sprängfylld av färg
Divine - moderiktigt och ung
Luxury - de bästa tygerna från Italien - LYX!
 
Vilken blir din favorit?

Min favorit är den sista bikinin som känns lite Missoni inspirerad.


 
Phax swimwear has now released their winter collection for 2012. Perfect for this years winter vacation!

This time the collection contains three lines:
 
Multicolor - filled with colors
Divine - fashionable and young
Luxury - the best textiles from Italy - LUXURY!
 
Which one will you choose?
 
My favorite is the last bikini that feels a bit Missoni inspired. 
 

23 kommentarer:

  1. sv: Ja, varm choklad är bland det godaste faktiskt :) Och det är extra gott att dricka det nu när hösten är här :)

    SvaraRadera
  2. Lovely post.You always upload the best of things.
    Best Regards.
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    SvaraRadera
  3. Oj så mycket fint! Synd att man inte är så sugen på att köpa badkläder just nu bara.. :P

    SV: Tackar

    SvaraRadera
  4. åhh, då fattas bara en resa! :)
    /linneakin

    SvaraRadera
  5. Ja en resa saknas för mig med.=)

    SvaraRadera
  6. Den första bikinin var riktigt snygg.
    Haha vet inte vad som hände med hnm, helt plötsligt skulle han bara skaffa en blogg :D

    SvaraRadera
  7. Dom har jättemånga fina bikinis!

    SvaraRadera
  8. The first one is super cute!! xx

    http://thegoldenpaillettes.blogspot.com/

    SvaraRadera
  9. - Tack! :D kan inte ta åt mig äran för alla, inte dem på mig och Isabella iaf, då min lillasyster tog dem :D Ja visst är hon, jag var nära på att äta upp henne :D

    SvaraRadera
  10. mdemartamartins@gmail.com

    SvaraRadera
  11. Beautiful!

    SvaraRadera
  12. Aw wow, these are some seriously stylish swimming suits and bikinis, the colours and prints are fabulous!

    SvaraRadera
  13. snygga, gillar också den Missoni-inspirerade :)

    SvaraRadera
  14. Saken är den att jag tror nog att de KAN hjälpa mig,
    de bara väljer att låta mig göra allt själv.
    Jag har inte tid med det, jag behöver hjälp nu.
    De verkar skita i att det är en nödsituation, och att jag
    söker inte lägenhet bara för att det är "kul"...
    http://eriiza.webblogg.se/

    SvaraRadera
  15. Celeste García9 november 2012 14:27

    Love them all!

    XO

    C

    SvaraRadera
  16. Ja jag såg det nu, vad konstigt vet inte varför det inte går.. Men ja visst är han :)

    SvaraRadera
  17. emzaans.blogg.se9 november 2012 14:27

    gillar 3, 5, 8 och 10 bäst tror jag :D
    sv. ja visst var de sjukt bra priser??? inte ens 100:- för en klänning :D lovely!

    SvaraRadera
  18. Amazing suits!
    Love that first bikini!

    xoxox,
    CC

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails