lördag 6 oktober 2012

Glossybox September - Autumn Care




Temat för septembers Glossybox var Autumn Care och min innehöll följande:

  • Cowshed Coe Pat Mouisturising Hand Cream
  • Figs & Rouge 100% Natural Organic Balm
  • Anatomicals Don't just Clean It Woman. Scrub it! Body scrub.
  • Balance me Wonder Eye Cream
  • Pureology Pure Volume Shampoo & Conditioner
Jag måste säga att jag är riktigt nöjd med den här månandes box. På hösten brukar jag lätt bli torr om händer och läppar så jag ser framförallt fram emot att testa Cowshed handkrämen och Figs & Rouge 100% Natural Organic Balm.



The theme of the September Glossybox is Autumn Care and above you can see what I got in my box. 

I have to say that I'm really pleased with this box. Since I have a tendency to get dry hands and chapped lips during winter I'm  really looking forward to try the Cowshed hand cream and Figs & Rouge 100% Natural Organic Balm.

12 kommentarer:

  1. Hey nice blog here! Visit mine and let me know what you think, maybe we could follow each other!
    XOXO
    Ylenia

    SvaraRadera
  2. ΑΝΤΩΝΙΑ ΠΑΠΑΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ9 november 2012 14:28

    wow!i love that products!
    thanks for your comment!
    i followed you, follow me back?

    xxx

    SvaraRadera
  3. Those products look so fabulous! Great post (:

    xoxo
    eclecticliving.org

    SvaraRadera
  4. interesting products :)
    http://anna-and-klaudia.blogspot.com

    SvaraRadera
  5. I like it ! the fig and rouge balm looks so interesting!
    kisses

    http://lallistaste.blogspot.com/

    SvaraRadera
  6. Kul att få hem en sådan här en gång i månaden :D

    SvaraRadera
  7. Så perfekt ed hösttema på boxen nu!!

    SvaraRadera
  8. Carolyna's world9 november 2012 14:29

    glossybox looks greeat

    SvaraRadera
  9. Jag tyckte handcrémen var underbar, men mannen ansåg att den stank gammal herrparfym... Man blir hursomhelst väldigt len av den:)

    SvaraRadera
  10. Har inte hunnit testa den än men ska bli spännande att se om jag gillar den då.=)

    SvaraRadera
  11. Wow, these are so great beauty products. I love them!!!
    Best Regards and weekend wishes.
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails