söndag 14 oktober 2012

Batiste Mini




Mitt favorit torrschampo Batiste finns nu mera även i miniflaskor på 50 ml som passar perfekt att ta med på resan eller att ha i handväskan. Miniflaskorna kommer i tre olika varianter: Orginal, tropical och blush.

Miniflaskorna kostar 49 kr och Batiste hittar ni bl.a. hos eleven.se och Kicks.


My favorite dry shampoo Batiste can now be bought in smaller bottles that's perfect for the handbag or to take with you when you go on vacation. The smaller bottles comes in three scents: Orginal, tropical and blush and in Sweden Batiste can for example be bought at eleven.se and Kicks amongst others.

25 kommentarer:

  1. Linda-Mamma till Alfred9 november 2012 14:23

    Ja eller hur, hoppas det kommer några vänner så partyt blir av med;)

    SvaraRadera
  2. http://feztis.blogg.se9 november 2012 14:23

    Det var verkligen länge sen jag var inne på min blogg nu, har inte riktigt haft tid eller ork.

    Hur är allt med dig?

    SvaraRadera
  3. Min favorit är Kisbys=)

    SvaraRadera
  4. Venuslovesvirgo9 november 2012 14:23

    I got a chance to try this product last year xoxo

    SvaraRadera
  5. Herlatenightcravings9 november 2012 14:23

    We have heard good things about this dry shampoo!

    Jayme & Mendi @ Her Late Night Cravings

    SvaraRadera
  6. såg de där på kicks när jag var på stan sist och tänkte att dom måste jag testa nästa gång, när mitt nuvarande torrschampo är slut! :)
    /linneakin

    SvaraRadera
  7. Jag tycker deras torrschampo är grymt bra.

    SvaraRadera
  8. I've really wanted to try this after seeing it in out local stores, is it possible for you to do a review dear?

    SvaraRadera
  9. Hehe, morgonrocken är mjuk och underbart rosa! ;D
    Fick den av en kompis! =)
    http://eriiza.webblogg.se/

    SvaraRadera
  10. ohh super cute!!

    http://thegoldenpaillettes.blogspot.com/

    SvaraRadera
  11. Alltid bra med småflaskor som är lätta att ta med sig =)

    SvaraRadera
  12. emzaans.blogg.se9 november 2012 14:23

    sv. tack så mycket :D det var inte så kallt som det kanske ser ut. var i alla fall inte mer än minus 10 har jag för mej :D

    SvaraRadera
  13. Belladavisblogg9 november 2012 14:23

    ja idag har det varit skönt ute :) hur har vädret varit i Sverige idag?? kram
    - http://belladavis.myshowroom.se/

    SvaraRadera
  14. Hi dear, this dry shampoo looks really cool! The product design is so pretty!
    kisses chris

    SvaraRadera
  15. looks perfect!
    xo
    I have a giveaway on my blog, check it out here:
    http://sophie-mayanne.blogspot.co.uk/2012/10/red-rock-fashion-competition.html

    SvaraRadera
  16. Har inte kunna kommentera hos dig :(
    Hoppas det funkar nu!

    Filmen jag såg idag var inte någon höjdare. Men helgen har varit bra...

    SvaraRadera
  17. Nej har varit strul med DISQUS till och från

    SvaraRadera
  18. - Tack! :D Ja den symboliserar min svåra tid :)

    SvaraRadera
  19. Jag har faktiskt aldrig använt torrshampoo :P

    SvaraRadera
  20. Celeste García9 november 2012 14:23

    It sounds interesting

    XO

    C

    SvaraRadera
  21. Det kanske man ska ta och testa!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails