lördag 15 september 2012

Too Faced Smokey Eyes Palette




Too Faced:s Smokey Eyes palette är en av mina absoluta favorit paletter. Grymt fina skuggor med ordentigt med pigment.

Too Faced Smokey Eyes palette

Vad: Ögonskuggepalett 
Pris: Ca. 350 kr

Om produkten: Ögonskuggepalette med nio fina färger för att skapa den perfekta sotade looken. Du kan välja mellan att skapa någon av de tre färdigkomponerade lookerna "Day", "Classic" och "Fashion" eller så kan du mixa färgerna så som du själv föredrar.

Min åsikt: Jag älskar den här! Otroligt fina och välpigmenterade färger som sitter fantastiskt bra. Favoriten av de tre lookerna är helt klart Fashion som känns lite roligare men alla tre är grymt snygga och jag mixar ofta färger från olika looker för att få det resultat jag är ute efter. En perfekt palett för både vardags och fest makeuper. 

Slutsats: Rekommenderas varmt.

Finns att köpa hos bl.a. lenson (min kommer därifrån) där de just nu har ett erbjuande där du kan köpa tre valfria linser/makeup produkter och betala för två. Du får den billigaste på köpet.


Too Faced's Smokey Eyes palette is one of my favorite palettes. Lovely colors that are rich on pigment.

Too Faced Smokey Eyes palette

What: Smokey eye palette

About the product: Eyeshadow palette with nine beautiful colors to creat the perfect smokey eye. You can choose one of the three looks "Day", "Classic" or "Fashion" or you can combine the shadows as you like.

My opinion: I love this palette! Beautiful and richley pigmented eyeshadows. The favorite look in this palette is "Fashion" but I also like to combine colors from different looks to get the look I like. A perfect eyeshadow palette for every day that works both day and night.

Conclusion: I really recommend this eyeshadow palette.

14 kommentarer:

  1. Vanessa Billie-Jill-Jean9 november 2012 14:33

    Nice colors.^^
    Thank you so much for the follow,dear.
    Follow you back on bloglovin #144 and gfc.
    Have a nice weekend!!!

    SvaraRadera
  2. Den skulle jag ha (:

    Tack tack.

    Oj, ja det lär bli en del övertid då ja.

    SvaraRadera
  3. Ja men verkligen :D Jag gillar förändringen med :D

    SvaraRadera
  4. Celeste García9 november 2012 14:33

    Love Too Faced. The palette is so beautiful

    XO

    C

    SvaraRadera
  5. Tack:D Älskar gula blommor och rosor, fast Dalior är mina favoriter, kanske inte på bilder men irl.

    SvaraRadera
  6. Nej, som tur var var jag inte supertrött. :)
    Åh, jag har också den paletten! Jag tycker att det är lite klurigt att få det snyggt dock. Och inte alltför mörkt, är inte van vid det. Får öva mer :)

    SvaraRadera
  7. Åh, den paletten skulle passa min mamma, hon har de färgerna :D

    SvaraRadera
  8. Katarzyna Kryszk9 november 2012 14:33

    looks amazing!

    http://marionetkamody.pl

    SvaraRadera
  9. Beauty Follower9 november 2012 14:33

    NIce shades!

    www.beautyfollower.blogspot.gr

    SvaraRadera
  10. Great shades, my love!

    Nicoleta,

    www.nicoleta.me

    SvaraRadera
  11. Francesca Riolfo9 november 2012 14:35

    sure!! i follow u on gfc and bloglovin!!!
    kisses

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails