torsdag 27 september 2012

So tired....

Sweater: H&M
Leggings: LaRedoute Creation
Shoes: Ecco

Den här dagen har verkligen kännts enormt lång.. Veckan känns verkligen mycket längre när man har jobbat under helgen märker jag. Nu på kvällen har jag bara tagit det lugnt och kikat på lite TV-serier och njutit av lite fransk cider. Känns skönt att det snart är helg.

This day felt really long... The week do feels long when you have worked during the weekend. Tonight I haven't done much, just watched some TV-series and enjoyed a glass of french cidre. Looking forward to the coming weekend.

25 kommentarer:

  1. Nice outfit, love your sweat :)

    SvaraRadera
  2. Thanks for the sweet comment!
    Great sweatherdress, perfect for chilling nights ;)
    Enjoy your weekend!

    Love, Denise

    SvaraRadera
  3. Tjusig tröja, jag kan inte ha polo, dessvärre, även om den är lös.. Känner mig liksom instägd i den ;)

    Ja de var skitsnygga!

    SvaraRadera
  4. Cláudia Figueiredo9 november 2012 14:31

    Hope you have a great weekend to relax :)

    SvaraRadera
  5. miss Margaret Cruzemark9 november 2012 14:31

    This is a great look my dear, many likes!!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    SvaraRadera
  6. Hoppas du får en bra och mysig helg nu då:)

    SvaraRadera
  7. Förlåt för jättesent svar..
    Men jag har uppdaterat om vad som hände sist
    jag loggade in.. =)
    Nopp, han verkade inte nappa på det.
    Men skitsamma, jag har informerat andra, har anmält och gjort allt jag kan. =)
    http://eriiza.webblogg.se/

    SvaraRadera
  8. emzaans.blogg.se9 november 2012 14:31

    fin! :)

    sv. aaw tack! :D

    SvaraRadera
  9. www.thegoldenyear.blogg.se9 november 2012 14:31

    skitsnygg tröja!
    ja, dagen var bra! :)

    SvaraRadera
  10. you don't look that tired in your picture. :)

    SvaraRadera
  11. för mig har veckan gått snabbt! :)
    /linneakin

    SvaraRadera
  12. That sweater looks so comfy!

    XO
    www.pearlsandpaws.blogspot.com

    SvaraRadera
  13. Idag kan jag kommentera, det gick inte igår, den stod bara och tänkte. :P
    Tack :) Jadå jag mår bättre men inte riktigt frisk än. Hur mår du?

    SvaraRadera
  14. Aww, hang in there! :)

    P.S. Thanks for stopping by my blog.

    Lots of love, B
    http://vivalabreee.blogspot.com/
    Twitter | Facebook | Facebook Page

    SvaraRadera
  15. Skönt med en lugn kväll :)

    SvaraRadera
  16. my day was pretty loooong to! but tomorrow is Friday yay :D

    http://thegoldenpaillettes.blogspot.com/

    SvaraRadera
  17. Hi dear, thanks for stopping by, super chic look, hope you have a lovely and relaxing weekend

    SvaraRadera
  18. Love that sweater, darling!
    I am excited for the weekend, too :)

    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  19. Visst är det så! Skönt att det är helg för dig snart då =)

    SvaraRadera
  20. Javisst finns det, man när man har längtan så extrem som igår, känns allt hopplöst.

    SvaraRadera
  21. Celeste García9 november 2012 14:32

    Your sweater looks so comfy!

    XO

    C

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails