måndag 10 september 2012

Raw Comedy Club på Hilton


Jacka/Coat: Panos Emporio Jackie Trenchcoat.

I lördags firade vi min svärfars 75-års dag och sedan så gick jag och min man på  Raw Comedy Club på Hilton. Raw Comedy Club spelas in och sänds på kanal 5 för den som hellre ser stand-up på TV än går och ser det live. Vi hade iallafall grymt roligt igår så jag skulle verkligen rekommendera de som har möjligheten att gå och titta live någon gång att göra det. 

Programledare för Raw Comedy Club är Mårten Andersson och sedan så fick vi även se bl.a. Özz Nüjen, Carl-Einar Häckner och den skotske komikern Danny Bhoy. Carl-Einar Häckner tyckte dock tyvärr både jag och min man var en besvikelse men på det hela taget så var det en riktigt rolig kväll. Musiken för kvällen stod den hollänska DJ:n Daniel Beasley för. 

Tack till Skugge&Co för en riktigt rolig kväll!



This Saturday we celebrated my father in laws 75th birthday and then me and my husband whent to Hilton in Stockholm to watch Raw Comedy Club. We had a really fun night watching stand-up comedy and I would recommend anyone that has the chance to go and watch stand-up live to do that atleast once. 

A big thanks to Skugge&Co for putting us on the guestlist. 

7 kommentarer:

  1. Hmm ja Carl-Einar tycker jag är grovt överreklamerad haha Han var inte riktigt så rolig i sina glansdagar på 90-talet heller...

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt att se dom live! Brukar alltid kolla när det går på tvn :P

    SvaraRadera
  3. skulle också vilja se det live :) har sett det några gånger på tv i alla fall.
    /linneakin

    SvaraRadera
  4. Bilder kommer idag någon gång :) Antagligen på eftermiddagen.

    SvaraRadera
  5. http://feztis.blogg.se9 november 2012 14:37

    Åh, det hoppas jag med men tyvärr så brukar den kunna hålla i sig ett tag :S

    SvaraRadera
  6. Ja, vi faddrar fick inte hjälpa till så NYSarna fick göra det själva men det var kul att se på :) Får försöka fixa bilder imorgon.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails