onsdag 12 september 2012

Outfit - Cozy sweater


Tröja/Sweater: OASAP
Leggings: LaRedoute creation
Skor/Shoes: Jeffrey Campbell Lite
Solglasögon/Sunglasses: Ray Ban Wayfarer
Ring: OASAP

I söndags var det lite kyligt ute så jag passade på att inviga min nya mysiga tröja från OASAP. Den kommer att användas flitigt i höst.


This Sunday it was a bit chilly outside so I took the chance to use my new cozy sweater from OASAP. I'm sure I will be using this sweater a lot when fall kicks in for real.

22 kommentarer:

  1. älskar tröjan! :D måste använda min igen, den är så himla mysig! :)

    SvaraRadera
  2. Tröjan ser så himla mysig ut :D

    SvaraRadera
  3. Bloglovin byte? :)
    Min blogg handlar om mitt liv med adhd och depression, samt mitt stora intresse inom fotografi :)

    SvaraRadera
  4. Beauty Follower9 november 2012 14:33

    Nice sweater. Lovely ring!

    www.beautyfollower.blogspot.gr

    SvaraRadera
  5. Vad fin du är
    Tack så mkt

    SvaraRadera
  6. VIlken fin och mysig tröja!

    SvaraRadera
  7. miss Margaret Cruzemark9 november 2012 14:34

    You look great!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    SvaraRadera
  8. Vilken söt tröja, förstår att den kommer användas flitigt:)

    SvaraRadera
  9. mysig tröja :) /linneakin

    SvaraRadera
  10. Cute look!
    Love the ring!

    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  11. http://feztis.blogg.se9 november 2012 14:34

    Vilken fin outfit och tröjan såg mysig ut :)

    Det är ingen höjdare att va lättväckt faktiskt :S Känns som man aldrig får sova :S

    SvaraRadera
  12. Så snyggt! Mysig tröja! :)

    SvaraRadera
  13. Thechicsheet.net9 november 2012 14:34

    Cool knit :)



    XX,
    Miranda

    SvaraRadera
  14. Celeste García9 november 2012 14:34

    Your ring is so cute. You look so great with your OASAP sweater

    XO

    C

    SvaraRadera
  15. Jättekul att du är med i kvällensblogg, utser en vinnare ikväll, då kommer det komma upp en ny tävling - helgens blogg!

    DU HAR VÄL KOLL PÅ ATT DU JUST NU KAN VINNA EGENDESIGNAT IPHONESKAL ELLER EGENDESIGNADE KLISTERMÄRKEN?:
    http://angelica.blogg.se/2012/august/tavling-vinn-egetdesignat-iphoneskal-eller-egendesignade-klistermarken.html

    SvaraRadera
  16. Thechicsheet.net9 november 2012 14:34

    Cool knit :)


    XX,
    Miranda

    SvaraRadera
  17. Oh ja, imorgon kommer ett inlägg till om detta,
    vad jag gjorde åt det hela, hur man skall kolla upp saker
    om något verkar skumt etc.
    Kan vara bra för alla att veta, så att inte fler råkar ut för
    sådana idioter!

    http://eriiza.webblogg.se/

    SvaraRadera
  18. That definitely looks a cozy sweater.
    www.thoughtsofpaps.com

    SvaraRadera
  19. emzaans.blogg.se9 november 2012 14:34

    snygg tröja!!! :D
    sv. ja jag tycker med det! funderar på att lägga upp några bilder i rummet som jag tränar i för att få inspiration! :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails