tisdag 18 september 2012

Nytt att testa från Formula 10.0.6 & Youngblood

 Formula 10.0.6 Best Face Forward Daily Foaming Cleanser

 Youngblood mineral cosmetic
 
Youngblood Incredible Wear Gel Liner in Sienna & Youngblood Pressed Mineral Eyeshadow Quad in Moulin Rouge

Youngblood Incredible Wear Gel Liner in Sienna & Youngblood Pressed Mineral Eyeshadow Quad in Moulin Rouge

Jag har fått hem lite produkter att testa. Formula 10.0.6 Best Face Forward Daily Foaming Cleanser ser jag fram emot att testa för jag gillade verkligen deras Keep me Clean rengöringsservetter. Från Youngblood så fick jag hem Youngblood Pressed Mineral Eyeshadow Quad Moulin Rouge som jag tycker ser fantastiskt fin ut och Youngblood Incredible Wear Gel Liner i färgen Sienna som även den ser riktigt fin ut. 


I've gotten some new product to try out. I'm really looking forward to trying Formula 10.0.6 Best Face Forward Daily Foaming Cleanser cause I really liked their Keep Me Clean facial wipes. From Youngblood Mineral Cosmetics I got Youngblood Pressed Mineral Eyeshadow Quad Moulin Rouge that I think looks really nice, love the colors!, and Youngblood Incredible Wear Gel Liner in Sienna that also looks really nice.

22 kommentarer:

  1. Cláudia Figueiredo9 november 2012 14:30

    Those eyeshadows seem great! :)

    SvaraRadera
  2. Beauty Follower9 november 2012 14:30

    NIce shades!

    www.beautyfollowerblogspot.gr

    SvaraRadera
  3. åh ser ut som underbara produkter! :)

    SvaraRadera
  4. Tack, mår bättre nu!

    du såg blogplus hos dig, hur funkar det där egentligen?

    SvaraRadera
  5. Thechicsheet.net9 november 2012 14:34

    Thanks for sharing!


    XX,
    Miranda

    SvaraRadera
  6. www.thegoldenyear.blogg.se9 november 2012 14:34

    jag vet. :/ Vill verkligen ha C!

    SvaraRadera
  7. Celeste García9 november 2012 14:34

    Love the palette =))

    XO

    C

    SvaraRadera
  8. I think I'm going to try that cleanser too!

    SvaraRadera
  9. Testade den där ansiktsrengöringen förut, men den var inget för mig då jag fick allergiska utslag av den.. :/

    SV: Ja det var lite tråkigt..

    SvaraRadera
  10. hoppas produkterna är bra :)
    /linneakin

    SvaraRadera
  11. Hoppas du kommer gilla produkterna då:)

    SvaraRadera
  12. you're right ! moulin rogue is such a beautiful color!

    http://ahintofsunlight.blogspot.com/

    SvaraRadera
  13. Hoppas denna produkt är lika bra som förra (:

    Ja, jag vet, APT möten brukar alltid bara kännas sjukt trista.

    SvaraRadera
  14. sellwins skönhetsblogg9 november 2012 14:35

    ser ut som riktigt trevliga produkter!
    www.sellwin.se

    SvaraRadera
  15. Det gick bra idag, som tur var! :) Behövde inte oroa mig så mycket, himla skönt.

    SvaraRadera
  16. emzaans.blogg.se9 november 2012 14:35

    youngblood.. haha tänker bara på det där minder bra bandet som var med i melodifestivalen ^^

    sv. tusen tack söta du! :)

    SvaraRadera
  17. interesting choice, I like mineral cosmetics!
    kisses

    http://lallistaste.blogspot.com/

    SvaraRadera
  18. Spännande! Jag har faktiskt aldrig testat Youngblood, men det ser ut att vara fina grejer.

    SvaraRadera
  19. Katarzyna Kryszk9 november 2012 14:35

    I haven't seen this in Poland...

    http://marionetkamody.pl

    SvaraRadera
  20. Your blog is great and very inspiring, I'm following you now! :)

    -Doris
    http://malejka.blogspot.com

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails