tisdag 11 september 2012

Nyhet från Batiste

Batiste torrschampo utvecklades av Schwarzkopf under 70-talet och är det torrschampo som jag tycker är klart bäst. Nu har de lanserat ett nytt Batiste torrschampo, Batiste dry Shampoo Lace, med en doft av mysk och bär. Finns att köpa hos bl.a. Kicks och Åhléns och priset är som med alla Batistes torrschampon väligt överkommligt, 69 kr.



Batiste Dry Shampoo was created by Schwarzkopf in the 70's and is the dry shampoo that I like the most. Now they have released a new Batiste Dry Shampoo called Lace that's scented with musk and berries. The bottle looks quite nice too.

10 kommentarer:

  1. Jag gillar det som passar för blonda hår bäst. Tusen tack!

    SvaraRadera
  2. emzaans.blogg.se9 november 2012 14:37

    sv. tack snälla du! :)

    SvaraRadera
  3. Celeste García9 november 2012 14:37

    It's a so nice bottle.

    XO

    C

    SvaraRadera
  4. åhh måste köpa ett nytt torrschampo nuuu :D
    /linneakin

    SvaraRadera
  5. Jag har faktiskt aldrig testat torrshampoo :O

    SvaraRadera
  6. Hallå! VILKEN FIN BLOGG DU HAR! c: Jag har startat på nytt upp på min blogg ddet här med "dagens blogg" Och det skulle vara jätte kul om du ville vara med och tävla om att bli det! Och Så klart kan man vara med HUUUUR många ggr man vil!! :'D KRAM!//www.vafanjossey.blogg.se

    SvaraRadera
  7. Nej, jag missade en föreläsning bara men ibland så dyker de upp på vår portal så förhoppningsvis har jag inte missat något viktigt :)
    Nu finns det bild på båten, btw! :P

    SvaraRadera
  8. Tack så mycket:) jag gillar den mycket.

    SvaraRadera
  9. I want to try it!
    Xx
    http://www.dontcallmefashionblogger.com/

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails