söndag 2 september 2012

Helgen i mobilbilder


 Gott på Hemköps kundkväll/ yummy food at Hemköp
Jag testar Calvados/ I'm trying Calvados 

Aperol Sprizt och druvor från balkongen/ Aperol Spritz and grapes from out balcony
Västerbottenspaj, kräftröra och kräftor/ Västerbottenscheese pie & crayfishs

I fredags så hade Hemköps butiken brevid oss kundkväll där de bjöd på god mat, cider- och Calvadosprovning. Mycket trevligt.
Igår så blev det goda Aperol Spritz, druvor som vi odlat på vår balkong och kräftor och västerbottens ost paj. En riktigt mysig helg.

Pst. nu behöver ni bara skriva kashayas.se för att komma hit.


This friday the local grossery store had a customers night where we had some great food and got to try Cider and Calvados. Very nice evening.

Yesterday we made Aperol Spritz and tried out the grapes from our grape plant that we have on our balcony. The we had Västerbottencheesepie and crayfishs for dinner. A very nice weekend. 

Pst. Now you only have to write kashayas.se to get here.

24 kommentarer:

  1. såg supergott ut! :D
    /linneakin

    SvaraRadera
  2. Det ser ut som en mysig kväll!
    Hoppas allt är bra med dig!
    Kram Ida

    SvaraRadera
  3. Ser ruskigt gott ut! Drack massor av spritz-varianter i Italien!

    SvaraRadera
  4. Ju, imorgon borde jag få information om var jag skall
    flyttas så länge, det blir Göteborg.
    Tills jag finner en permanent bostad...
    Så du får kika in imorgon på bloggen om vad som sker..
    http://eriiza.webblogg.se/

    SvaraRadera
  5. Å hoppas du gillar din box :) hur länge har du prenumererat?

    SvaraRadera
  6. Belladavisblogg9 november 2012 14:35

    tack så mycket :) jag hade en toppen helg, du själv då? kram :)

    http://belladavis.myshowroom.se

    SvaraRadera
  7. http://feztis.blogg.se9 november 2012 14:35

    Ser ut som ni haft en bra helg med god mat :)

    Han har råkat ut för en rejäl stukning i handen men det börjar kännas lite bättre nu säger han!

    SvaraRadera
  8. Oj så mycket gott!
    Bra att du fått egen domän, det blir lite lättare att komma ihåg då!

    SvaraRadera
  9. Ja, jag ska nog gå och lägga mig nu så kan jag sova till nio iaf :) Superskönt!
    Jo, det är bra om de fixar det. Man vill inte behöva tänka på olika storlekar när man shoppar liksom.

    SvaraRadera
  10. Ser ut att ha varit en toklyckad helg!

    SvaraRadera
  11. mums!:D
    sv; hade as kul där borta :D

    SvaraRadera
  12. SV: Ja det var verkligen helt fantastiskt! :D

    SvaraRadera
  13. Sounds like a fun grocery store event. Plus, your grapes look delish! :)

    P.S. Join my To Die For Jewellery Giveaway for a chance to win a feather earring. It’s boho chic!

    Lots of love, B
    http://vivalabreee.blogspot.com/
    Twitter | Facebook | Facebook Page

    SvaraRadera
  14. Dagens blogg, vinnaren + ny omgång är uppe.

    DEN NYA TÄVLINGEN HITTAR DU BLAND MINA PÅGÅENDE TÄVLINGAR: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

    SvaraRadera
  15. Delicious post, darling!
    And I love your scarf!

    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  16. Dagens blogg, vinnaren + ny omgång är uppe.

    DEN NYA TÄVLINGEN HITTAR DU BLAND MINA PÅGÅENDE TÄVLINGAR: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

    SvaraRadera
  17. Celeste García9 november 2012 14:36

    Yummy!!!! It looks so appetizing!!

    XO

    C

    SvaraRadera
  18. emzaans.blogg.se9 november 2012 14:36

    sv. ja skräck ska man helst se tillsammans med någon. kollade asmånga för nått år sen själv, men det var inte det roligaste :) ^^

    SvaraRadera
  19. Ja det brukar ju bli så, men när jag väl får hem den och har fått ordning på allt så kommer jag att jobba med allt ifrån min externa hårddisk.
    härlig, jo det är ganska bra iaf :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails