torsdag 13 september 2012

Augustis glossybox


Temat på augustis Glossybox var Minimalist Beauty. Jag som gillar myket färg kan väl tycka att den här boxen var rätt tråkig.

Det som fanns i min box var iallafall följande:

  • Maria Nila Stockholm Kolorit Ocean Spray (full size)
  • ByeBra -bra tape
  • BM Beauty Pure mineral blush (sample)
  • Weleda Body Lotion (sample)
  • Glossybox lipstick (full size)
Det som jag är mest nyfiken på i månadens box är Ocean Sprayen och brösttapen.

Har ni Glossybox?


The theme of last months glossybox was minimalist beauty and since I like bright and fun colors I can think that this box was a bit boring. Above you can see what I got in my box.

I'm most curious about the Ocean spray and the bra tape. 

Do you get Glossybox?

31 kommentarer:

  1. Cool stuff, I don't get Glossybox but I wouldn't mind at all getting one :)

    SvaraRadera
  2. hade velat ha den där boxen faktiskt. men är rädd att jag ska sitta med tusen grejer jag jag inte använder sen :(

    sv tack du! :D

    SvaraRadera
  3. Jag har inte glossybox faktiskt.

    Hur går det på jobbet? (:

    SvaraRadera
  4. Jag har Glossybox, men vi kan inte ha klickat i samma på vår profil, för jag fick inte samma saker som du :)

    SvaraRadera
  5. i never tried glossy box but it looks awesome =)

    love from the NANA girls xoxo

    SvaraRadera
  6. Nice items!

    http://initialed.blogspot.com

    SvaraRadera
  7. hehe förstår att du tyckte den va lite tråkig då.. men hoppas nåt faller dig i smaken =)

    SvaraRadera
  8. Det var det :)
    jag fick med brösttejpen och vill verkligen inte ha den haha, hoppas du får en fin helg :)

    SvaraRadera
  9. Jaaa det var skönt och jag behövde det :D

    SvaraRadera
  10. Trist att du inte gillade den boxen, bättre lycka nästa gång kanske haha.

    Jag kan verkligen inte ha lackfria naglar. Kanske över natten, men jag klarar inte av att gå ut om de inte är lackade. Sjukt beteende:P

    SvaraRadera
  11. ja .se funkar, dock inte .com, men nu är det ju rätt länk så då spelar det inte så stor roll! :)

    SvaraRadera
  12. These glossy boxes look so fun!

    XO
    www.pearlsandpaws.blogspot.com

    SvaraRadera
  13. Celeste García9 november 2012 14:33

    Love the lipstick!!

    XO

    C

    SvaraRadera
  14. Jag har inte glossybox. Velar fram och tillbaka hela tiden om jag ska ha eller inte, haha

    SvaraRadera
  15. Jag vill veta vad jag får :P Dessutom använder jag inga sånna där produkter.

    SvaraRadera
  16. Tack! :) Det blåste en del idag, så tur att man hade strumpbyxor under. Den blåser ifs inte upp, eftersom den är så lång, men det kunde ha blivit kallt utan strumpbyxor :P

    SvaraRadera
  17. skulle kanske passat mig då jag inte gillar så mycket färg :)
    /linneakin

    SvaraRadera
  18. Francesca Riolfo9 november 2012 14:33

    hi! thanks for the comment in my blog ^^
    lovely blog, follow each other? kisses

    SvaraRadera
  19. Vanessa Billie-Jill-Jean9 november 2012 14:33

    Nice.^^^
    Maybe follow each other on BLOGLOVIN and GFC????
    My Blog

    SvaraRadera
  20. sv: Det är mysigt där, särskilt i gamla stan:)
    Kram och godnatt

    SvaraRadera
  21. Ja det hoppas jag med! Btw det blir denna länken när du kommenterar hos mig http://kashayas.com och det blir ju fel, du vill nog ändra den!

    SvaraRadera
  22. Tack, han skall sättas dit!
    Hoppas han nappar och ger mig numret!

    http://eriiza.webblogg.se/

    SvaraRadera
  23. I don't get Glossybox. It must be so great to get these lovely products delivered to you.

    LUXESSED

    SvaraRadera
  24. i need to try one of these sometime!

    Jessica
    http://www.jumpintopuddles.com

    SvaraRadera
  25. Kvällens blogg, vinnaren + ny omgång är uppe. Nämligen HELGENS BLOGG!

    DEN NYA TÄVLINGEN HITTAR DU BLAND MINA PÅGÅENDE TÄVLINGAR: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

    SvaraRadera
  26. Seems like you got some nice items!

    xo, Yi-chia
    Always Maylee

    SvaraRadera
  27. Amazing post!!!!!
    Would you like to follow each other?!! :)

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    SvaraRadera
  28. It looks like a great box but maybe that's because I like minimal make-up :).

    www.101FashionStreet.com

    SvaraRadera
  29. nice blog, thank you for visiting me, I follow you on google friends connect and bloglovin, do you want to follow me? thank you!
    http://lallistaste.blogspot.com/

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails