torsdag 12 juli 2012

VIP-utskick från Tampons for free

Tidigare i veckan så fick jag hem filmen Järnladyn med Meryl Streep från Scanbox entertainment och Tampons for free:s VIP-nätverk för bloggare, She Social. Med andra ord så har jag något att kika på utifall att det blir regnigt här någon dag.

Är ni också sugna på filmen så bjuder Scanbox på frakten av filmen om ni beställer den från CDON och anger koden xY29k3wc.

Är ni inte redan medlem hos Tampons for free? Då tycker jag ni ska bli det. Så himla smidigt att få gratis tamponger hemskickade varje månad i utbyte mot att man svarar på ett fåtal frågor.


Earlier this week I got the movie The Iron Lady with Merly Streep from Scanbox entertainment and Tampons for free's VIP network for bloggers; She Social. So now I have something to do if it gets rainy.


20 kommentarer:

  1. Tampons for free9 november 2012 14:35

    Tack för att du skriver om oss! Kram Tampons for free

    SvaraRadera
  2. Not sure I liked that movie - I'd love to know what you think!

    A happy weekend to you, Stephie x

    SvaraRadera
  3. I wanted to see that movie, I love Meryl Streep!

    www.vintagelillies.wordpress.com

    SvaraRadera
  4. I've been dying to see this movie, I love Meryl!

    SvaraRadera
  5. Åh den filmen vill jag verkligen se! Du får recensera den sen :)

    SvaraRadera
  6. I heard that this is a controversial film. I have not looked, but it is necessary to look at!

    SvaraRadera
  7. Thaipinnen.myshowroom.se9 november 2012 14:47

    sv; okej för hur mkt?:)

    SvaraRadera
  8. emzaans.blogg.se9 november 2012 14:47

    sv. tack snälla du! :)

    SvaraRadera
  9. Oj dom har inte fått min nya adress kom jag på. Måste fixas haha =D

    SvaraRadera
  10. sv: haha , lite kul var det när vi inte tittade ;)
    Vad ska du hitta på idag?

    SvaraRadera
  11. Av någon anledning så får jag inte VIP-utskicken längre... :-(
    Skrev inlägg i slutet på maj och sedan dess har jag inte fått något tampong utskick så jag har ju inte kunnat skriva något mer. Däremot så har jag alltid en banner på min sida eftersom jag verkligen gillar iden med Tampons for free! :-)

    SvaraRadera
  12. Ja visst är det härligt med lite sol :)
    Jag har med fått en glossy box när jag handlade på bubbelroom, kommer ett inlägg om den senare :)

    SvaraRadera
  13. Hej! Brukar du dricka Latte? Skulle du isåfall kunna dela med dig av ditt recept? Självklart får du en länkning som tack:)
    Direktlänk: http://wilmaochsammy.blogg.se/2012/july/nagon-som-har-ett-bra-recept-pa-latte.html#comment

    SvaraRadera
  14. Jag blev medlem där, men står i kö typ... har ännu inte kommit med så att säga!

    SvaraRadera
  15. www.miasmakeup.se9 november 2012 14:47

    tack =)

    SvaraRadera
  16. Tack så mycket tjejen. Den där skulle jag vilja se faktiskt :)

    SvaraRadera
  17. Love it!i just discovered your blog and i'm loving it! :)
    Wanna follow each other? xoxo
    Have a lovely day!

    http://simplement-heureuse.blogspot.ro/

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails