måndag 9 juli 2012

Orly Fired up



 Orly Smolder
 Orly Glow
 Orly Flare
 Orly Flicker
 Orly Ignite
Orly Rapture

Jag tycker att Orly:s höstkollektion Fired Up ser riktigt fin ut. Kollektionen innehåller sex lack. Kollektionen kommer att finnas på Åhléns city v. 36 och lacken kostar 135 kr/st.

Min favoriter tror jag kommer att bli de tre skimmrande lacken Smolder, Flare och Flicker.



I think that Orly:s fall collection Fired Up looks really nice. It contains six polishes and will be available in Swedish stores from week 36. 

I think my favorites will be the three shimmering polishes: Smolder, Flare and Flicker.

19 kommentarer:

  1. Ja man får ju ta till vara på de få tillfällena när det tillåts att käka lunch på balkongen:) fina lack, de begia var snyggt!

    SvaraRadera
  2. Tyckte också om de skimrande lacken måste jag säga.

    SvaraRadera
  3. igår så badade jag ungefär hela dagen och sen hade vi grillfest på kvällen :)

    Vad ska du hitta på idag? ;)

    SvaraRadera
  4. I really like orly glow and orly ignite! Beautiful polishes!

    www.vintagelillies.wordpress.com

    SvaraRadera
  5. Älska frösta och näst sista lacket!

    :)

    SvaraRadera
  6. wow such great colours! Orly Flicker looks fabulous :)

    SvaraRadera
  7. Jag tycker att de var väldigt dyra, men den glitterröda ser läcker ut! =)

    SvaraRadera
  8. very beautiful colors! I would chose the burgundy! love it!

    SvaraRadera
  9. need to find a place that sells orly here in canada

    SvaraRadera
  10. the gold and the rusty orangy color are my faves :D

    -Jessica
    http://runninginsideus.blogspot.com

    SvaraRadera
  11. Kerstin Håkansson9 november 2012 14:48

    Flicker blir jag extremt sugen på!

    SvaraRadera
  12. Absolutely love the colors!! Gorgeous.

    xx
    Heel in Mint

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails