söndag 10 juni 2012

Too Faced Better Than False Lashes


Jag är verkligen grymt sugen på att testa Too Faceds nya mascara, Better Than False Lashes. I tre enkla steg ska den ge långa fransar och mer volym. Kitet består av en activating mascara och nylonfibrer. Du börjar med att applicera generöst med mascaran, sedan 1-2 lager nylonfibrer för att sedan avsluta med 2 lager mascara. Är som sagt riktigt nyfiken på den här men 395 kr känns tyvärr lite dyrt. Kanske köper den vid nästa lön.


I really like to try Too Faced ny mascara, Better than false lashes. In three easy steps it's suppose to give you long lashes and volume. The mascara kit conatins of a activating mascara and nylon fibers. You start with applying generous with activating mascara, then 1-2 coats of nylon fiber and then you end with two layers of mascara. I'm really curios about this mascara but I think it's a bit expensive but maybe I'll buy it when I get my next paycheck. 

23 kommentarer:

  1. Men du det lät spännande!

    Låtarna är Icona pop med love it och major lazer feet amber coffman get free remixad. :D

    SvaraRadera
  2. eller hur??? tre sånna små sötisar finns det, 1,5 veckor gamla =) hoppas du har haft en bra dag

    SvaraRadera
  3. www.miasmakeup.se9 november 2012 14:45

    Tack så mycket! =)

    SvaraRadera
  4. Silverladyblogg9 november 2012 14:45

    Tack så mycket! det var underbart :)

    SvaraRadera
  5. Ja, det finns massor att kika på så det är kul :) Men det är ganska mycket att se om man bara är 3 år så vi såg inte allt idag. Blir kanske fler gånger :)

    SvaraRadera
  6. Thank you! very interesting post!

    SvaraRadera
  7. http://feztis.blogg.se9 november 2012 14:45

    Usch nej det är aldrig kul att tvätta :S

    Aha okej, låter som ett spännande jobb :)

    SvaraRadera
  8. I'm always curious about new mascara - let us know if you get it!

    xoxo,
    Chic 'n Cheap Living

    SvaraRadera
  9. Tack goding! :D

    Snart ska jag gå och lägga mig så jag är pigg för möten och lite annat fix med företagen imorgon.

    Vad ska du göra imorgon?

    SvaraRadera
  10. jag skulle också vilja testa den :)
    /linneakin

    SvaraRadera
  11. veckorevyn.com/belladavis/9 november 2012 14:45

    godmorgon! Skönt med ny vecka, har du haft en bra helg :)? kramar
    - http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

    SvaraRadera
  12. Det var väldigt dyrt tycker jag!

    SvaraRadera
  13. SVAR:
    Ahaha gu, Ugly Betty är ju KUNG!! :D:D:D

    http://mymic.blogg.se

    SvaraRadera
  14. Jag skulle aldrig ha tålamod till att använda flera lager så (:

    SvaraRadera
  15. emma_jane_todd9 november 2012 14:45

    hi thanks for stopping by my blog and your cute comment! Following you now, so impressed you write all your blogs in two languages!! Follow back if you like xx

    kokeshibeauty.blogspot.co.uk

    SvaraRadera
  16. haha ja och jag har varit inne i varenda kicks butik som säger att leveransen är försenad ,grrrrr!

    SvaraRadera
  17. Oh to Be a Muse9 november 2012 14:45

    It the mascara works like it says it does then that is a great deal!

    SvaraRadera
  18. Herlatenightcravings9 november 2012 14:45

    This mascara does look fun! Haven't tried it yet!

    Jayme @ Her Late Night Cravings

    SvaraRadera
  19. Sv: tack, det hade jag! hoppas du med hade det :)

    SvaraRadera
  20. Åh tusen tack, bra med fritid ibland :)

    SvaraRadera
  21. Jag har sett några som testat den och varit jättenöjda! Men det låter som mycket jobb med så många appliceringar, jag vill alltid att det ska gå snabbt hehe..

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails