måndag 11 juni 2012

OPI Germany Collection

 OPI Berlin There Done that
 OPI Danke Shiny Red
 OPI Deutsch You Want med baby
 OPI Don't Pretzel My Buttons
 OPI Don't talk Bach to me
 OPI Every Month Is Oktoberfest
 Germanicure by OPI
 OPI My Very First Knockwurst
 OPI Nein, nein, nein. OK fine
 OPI Schnapps Out of it
 OPI Suzi and the 7 Düsseldorfs
OPI Unfor-Greta-Bly blue

Här ovan kan ni se de tolv lacken i OPI's höst/vinterkollektion Germany Collection. Jag tycker faktiskt alla färger ser riktigt fina ut. Lacken kommer att komma ut i butik någon gång under augusti. 

Är det något speciellt av dessa som ni skulle vilja att jag testar först?


Here you can see all twelve of the polishes in OPI's fall/winter collection 2012, Germany Collection. I think all of these looks really nice. They will be in stores around Sweden from August. 

Which of these polish would you like me to try out first?

23 kommentarer:

  1. Tack för ditt tävlingsbidrag i min amistävling och lycka till

    SvaraRadera
  2. Nice Colours love the Purple Shades :)

    xoxo

    SvaraRadera
  3. Ok ska testa och se då ifall det finns potatis :)
    Gillade nummer 3 och de sista!
    Ska ha en tävling snart för att bloggen fyller 5 år vad med och tyck till om vad priset ska vara :)

    SvaraRadera
  4. Jag blev extra nyfiken på den grå, nein, nein, nein :) fast kanske just den inte är så sommrig...å andra sidan är det ju en höst kollektion ;)
    Appropå färger, underbar klänning i inlägget nedan! :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Silverladyblogg9 november 2012 14:45

    Tack så mycket :D Ja, kanske! ska fundera på det :D

    SvaraRadera
  6. Härliga färger!

    (Svar: Jag älskar alla sorters meloner!)

    SvaraRadera
  7. ja jag hoppas det blir bra :D

    SvaraRadera
  8. fina nyanser :D jag skulle ha provat flera samtidigt ^^

    SvaraRadera
  9. Japp, hoppas jag är det i ett tag :) Får hinna plugga lite också.

    SvaraRadera
  10. Tack så mycket =D Hemskt tjusiga nagellack ^^, själv håller jag inte på med naglar :P

    SvaraRadera
  11. The reds are lovely but I really love the steely blue!

    xoxo,
    Chic 'n Cheap Living

    SvaraRadera
  12. following back =))

    please, check out my new post with the mint look =))

    hope to see you soon ^^

    SvaraRadera
  13. Belladavisblogg9 november 2012 14:45

    hej sötis allt bra med dig idag :)? kramar
    - http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

    SvaraRadera
  14. J0Z bedeliciious.blogg.se9 november 2012 14:45

    sv: Jaså, va har du för jobb nu då? :D

    SvaraRadera
  15. Tittar in å hoppas att du har en bra dag!

    SvaraRadera
  16. Snygga nagellack! Önskar jag hade råd med såna nya:)

    SvaraRadera
  17. http://feztis.blogg.se9 november 2012 14:46

    Yes, det är skönt, inget kul att känna sig nere.

    SvaraRadera
  18. gillar opi! :)
    /linneakin

    SvaraRadera
  19. I really like this wonderful collection! all the colors of luxurious, amazing! I would choose it!

    SvaraRadera
  20. Tack fina du! Ska du göra nåt skoj idag? själv ligger jag hemma med feber...

    SvaraRadera
  21. Herlatenightcravings9 november 2012 14:46

    Can't wait to see these in stores!!

    Jayme & Mendi @ Her Late Night Cravings

    SvaraRadera
  22. Tack ska försöka. har iaf sovit ända tills nu å det känns skönt =)

    SvaraRadera
  23. Flera ser riktigt fina ut! bla Every Month Is Oktoberfest :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails