tisdag 26 juni 2012

NOTD: OPI German-icure & Unfor-Great-bly blue

 Natural light, 2 coats
Flash, 2 coats

Idag har jag German-icure by OPI och Unfor-Great-bly blue (båda från OPI:s höstkollektion, Germany collection) på naglarna. German-icure by OPI på alla naglar utom ringfingret där jag har Unfor-Great-bly blue. Måste säga att jag älskar Unfor-Greta-bly blue!

Today I wore German-icure by OPI and Unfor-Greta-bly blue on my nails. Both polishes is from OPI's fall collection, Germany collection. I have German-icure by OPI on all nails except the ring finger where I have Unfor-Great-bly blue. I have to say that I love Unfor-Greta-bly blue!

14 kommentarer:

  1. nice colors. :)

    xx
    Heel in Mint

    SvaraRadera
  2. fabulous nail color... still in love with the accent nail!
    xx
    Here&Now

    SvaraRadera
  3. Love it!!


    http://placequotehere.blogspot.pt/

    SvaraRadera
  4. Nice nails!

    http://initialed.blogspot.com

    SvaraRadera
  5. lovely nails! i love the colors. OPI has the best colors!

    Claire

    SvaraRadera
  6. Ursnygga lack, båda två!

    SvaraRadera
  7. Great nail polish :)

    SvaraRadera
  8. Riktigt snygga lack båda två, men speciellt det blåa. Jag har alltid gillat blått nagellack i alla nyanser i princip, men å andra sidan gilalr jag blått i allmänhet :P
    Kram

    SvaraRadera
  9. coolt det blev !!
    Allt bra med dig?
    länge sen ...kram tinazpicaboo.blogspot.com

    SvaraRadera
  10. Riktigt snygga måste jag säga!

    / www.emmaomeradzic.blogg.se

    SvaraRadera
  11. sv: håller med, älskar också linnet :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails