söndag 13 maj 2012

VIP-utskick från Tampons for free & Bic

I veckan fick jag hem ett VIP-utskick från Tampons for free:s VIP-nätverk She Social och Bic. Utskicket innehöll fyra rakhyvlar, en rakgel och en ask tamponger. Perfekt inför sommaren med andra ord.=)

Är ni inte redan medlem hos Tampons for free så tycker jag att ni ska ta och bli det genast. Så smidigt att få hem tamponger i brevlådan varje månad och är ni bloggare så kan ni dessutom bli en del av deras VIP-nätverk She Social genom att blogga om dem. Bic har förresten en riktigt schysst tävling på sin facebook sida där man kan vinna en designerväska genom att skicka in en bild på innehållet i sin väska.


This week I got a new VIP-dispatch from Tampons for free and Bic. It contained four razors, a shaving gel and a box of tampons. In another words perfect for summer.=)


19 kommentarer:

  1. superbra timeat till sommaren ju :D

    svar: guuuu, tack så mycket är sjukt nöjd med håret :D jobbar på posten :):)

    SvaraRadera
  2. Åh jag som blev så glad för mitt lilla utskick men hade gärna velat vara VIP! Hur blir man?!

    SvaraRadera
  3. Härligt med gratis grejor! Tusen tack!

    SvaraRadera
  4. Johannasperspektiv9 november 2012 14:37

    Veckansblogg är avslutad. Kolla om det var du som vann och anmäl dig gärna igen :)
    http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/may/13-maj-2012-veckansblogg.html#comment

    SvaraRadera
  5. Tack, ja det har varit en riktigt givande vecka men nu skall det bli skönt att åka hem igen .-) Tåget går he imorgon ..

    SvaraRadera
  6. Bruudar.blogg.se9 november 2012 14:37

    sv; ja verkligen!:(

    SvaraRadera
  7. Sv: ja verkligen jätte härligt! :D / http://youknowiidaa.blogg.se

    SvaraRadera
  8. Silverladyblogg9 november 2012 14:37

    Tack, det värmer otroligt ska du veta!

    SvaraRadera
  9. Jag har massor av böcker i min "att läsa"-hög :P Men snart är det sommar och då ska jag hinna läsa massor! :D

    SvaraRadera
  10. http://feztis.blogg.se9 november 2012 14:37

    Javisst är det :)

    SvaraRadera
  11. Jag är så himla nöjd med att få tamponger skickade gratis varje månad!

    SvaraRadera
  12. det var ett toppenpaket denna ggn tyckte jag :).

    SvaraRadera
  13. ja perfekt inför sommaren :)
    /linneakin

    SvaraRadera
  14. Tack:) Fy tusan vad svårt det är i början:O

    SvaraRadera
  15. Herlatenightcravings9 november 2012 14:38

    Hadn't heard of this! So cool!!

    Jayme @ Her Late Night Cravings

    SvaraRadera
  16. alltid bra med gratisgrejer ;)

    jaha, det var ju inte bra att de skivade sig! hoppas denna är skonsammare då!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails