torsdag 31 maj 2012

Style by box




Idag fick jag hem maj:s Style by Box. Som ni kanske ser så hade dock posten misshandlat den lite. 

För er som inte vet det så kan man från Style by Box köpa skönhetsprodukter och smink och de har även en lite Style by Box med produktprover som de gratis skickar hem till sina medlemmar. Du är inte garanterad en box varje gång bara för att du är medlem då det är ett begränsat antal boxar och de försöker att skicka boxarna till dem vars profil månadens box passar bäst. Men det är som sagt gratis så är du inte redan medlem så tycker jag du ska bli det. 

Den här månaden innehöll boxen prover från REN och No7.


Today I got my Style By Box for May. As you can see it had been a little bit beaten up in the mail. 

At Style By Box's website you can by makeup an beauty products and they also have a Style By Box containing sample products that they send to their members for free. They can't promise all members a box every month since they only come in a limited number and they try to send the boxes to those whos profiles best matches the products but it's totally free so I think it's great. 

This month the box contained samples from REN and No7.

19 kommentarer:

  1. I haven't tried beauty subscriptions yet but they sound great! Hi from china!

    SvaraRadera
  2. Vad generöst!
    Tack för tipset, det ska jag kolla in.

    SvaraRadera
  3. Woww...they sent you GREAT products ;)
    Thank you so much for stopping by & following! I'm not sure if my comment on your previous post was published ....so, just in case, I thought is better to tell you again that I am following you on GFC (#90) and bloglovin (#141)

    x♥x♥

    http://saudebelezaexercicio.blogspot.pt/

    SvaraRadera
  4. Herlatenightcravings9 november 2012 14:42

    Cool box of goodies!!

    Jayme & Mendi @ Her Late Night Cravings

    SvaraRadera
  5. Jag vet :/ Men det var sista skoldagen så nu slipper jag göra det på ett tag :P

    SvaraRadera
  6. http://feztis.blogg.se9 november 2012 14:42

    Ja, jättetråkigt :S Men det är sånt man får ta! Hoppas du får en bra fredag nu!

    SvaraRadera
  7. det är första gången jag hör talas om dem faktiskt! kram!

    SvaraRadera
  8. Åh avd bra tips älskar att prova nya produkter så jag ahr redan skrivit in mig ;) oc tack tipset om nysningarna också, ska pröva det nästa gång jag sitter i telefon hi hi
    Hoppas du får en härlig helg !
    Kram

    SvaraRadera
  9. Kul, det ska jag spana in :D

    SvaraRadera
  10. veckorevyn.com/belladavis/9 november 2012 14:42

    hej sötnos vad händer för kul idag :)? kramar
    - http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

    SvaraRadera
  11. Oh to Be a Muse9 november 2012 14:42

    I love when you get makeup products and extra samples as well. That's the best!

    SvaraRadera
  12. kul tips, det kanske man ska bli medlem i :).

    SvaraRadera
  13. Jag gillade pärontomtarna :)
    Hoppas du testar dem :)
    Fick med denna box, men det var inte något att ha de som var i denna gången tyckte jag...

    SvaraRadera
  14. fick också hem en! sjukt nice :D

    SvaraRadera
  15. Du ger alltid så bra tips om sidor. Älskar det (:

    Vad ska du göra i helgen?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails