måndag 14 maj 2012

Min vecka



Måndag: Jobb 8-17
Tisdag: Jobb 8-17
Onsdag: Jobb 8-17
Torsdag: Tvättstuga
Fredag: Tåg till Jönköping. Bloggfest.
Lördag: Tåg till Stockholm. Min födelsedag.
Söndag: Vila

På fredag är det bloggfest i Jönköping och på efterfesten är alla bloggare + vänner till någon bloggare välkomna så är ni sugna på att gå på efterfesten så maila och anmäler till adressen på bilden ovan. Mina bloggläsare behöver självklart inte ha en egen blogg för att gå. Ni känner ju en bloggare; mig.:)


My plans for this week.

Monday: Work 8-5
Tuesday: Work 8-5
Wednesday: Work 8-5
Thursday: Laundry
Friday: Take the train to Jönköping. Party for bloggers.
Saturday: Train to Stockholm. My birthday.
Sunday: rest

9 kommentarer:

  1. Ser ut som en bra vecka :D

    SvaraRadera
  2. det var väl Intruders isåfall. men inte så mycket skräck. mest thriller tyckte jag (:

    SvaraRadera
  3. Åh,jag hade velat gå på bloggfesten, men har stundande tentor nu så bör fokusera helt på dem :/ Hoppas det kommer en snart igen som jag kan gå på! :}

    SvaraRadera
  4. Partikularrak Partikularrak9 november 2012 14:38

    I can't understand you. Is about a event?
    xoxo

    hhtp://enarasthings.blogspot.com

    SvaraRadera
  5. SV: Ja, jag gillar den :D

    SvaraRadera
  6. have fun at the blogger party

    SvaraRadera
  7. Sv: Jadå tack absolut! de var jätte kul :) / http://Youknowiidaa.blogg.se

    SvaraRadera
  8. Bloggfest lät ju kul, men lite långt till Jönköping...

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails